ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/8/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/8/2002

Δυνατοί και εύστροφοι 16βάλβιδοι κινητήρες 1,2 λίτρων 

Τα δύο αυτόματα μοντέλα της συγκριτικής δοκιμής, Fiat Punto Speedgear και Renault Twingo Cinetic, κινούνται από 4κύλινδρα 16βάλβιδα μηχανικά σύνολα 1,2 λίτρων με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής. Αμφότεροι οι κινητήρες παρουσιάζουν πολύ καλή ευστροφία, με ανάλογη αμεσότητα στο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Ο θόρυβος που παράγει το μοτέρ του Ιταλικού αυτοκινήτου έχει χαμηλότερη ένταση από αυτό του Γαλλικού, ενώ η λειτουργία του σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής είναι πιο πολιτισμένη. Παρά τη καθυστέρηση που παρουσιάζει στις αλλαγές των σχέσεων το κιβώτιο ταχυτήτων του Renault έναντι του Speedgear, οι επιδόσεις που προσδίδουν οι κινητήρες στα δύο αυτοκίνητα είναι παρεμφερείς, κάτι που αποδίδεται κατά βάση στο μικρότερο βάρος του αμαξώματος του Twingo.



Ο κινητήρας του Punto είναι εύστροφος και πολιτισμένος, ενώ ο θόρυβος που παράγει έχει χαμηλή ένταση.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
 Fiat Punto 80 5d Speedgear vs Renault Twingo 1,2 Cinetic
 
Μόνιμα στο foot rest
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σαφής υπεροχή σε λειτουργία το Speedgear
Καλύτερη θέση οδήγησης το Iταλικό αυτοκίνητο
Πολυχρηστικά χαρακτηριστικά στο Twingo
Δυνατοί και εύστροφοι 16βάλβιδοι κινητήρες 1,2 λίτρων
Άνεση εναντίον σπορτίφ οδικής συμπεριφοράς
Καλύτερη επιλογή το Punto Speedgear