Η Hyundai δείχνει τα δόντια της στον ανταγωνισμό. Με την εμφάνιση του νέου μικρού Getz, η Κορεάτικη εταιρεία "σφραγίζει" τη νέα εποχή των μοντέλων της σε επίπεδο ποιότητας κατασκευής και υλικών.
Το συνολικό αποτέλεσμα είναι απόλυτα αξιόλογο και μπορεί να "τρομάξει" τον ανταγωνισμό, ευρωπαϊκό και μη, καθώς η Hundai αποδεικνύει περίτρανα πως μαθαίνει γρήγορα και προσαρμόζεται στις απαιτήσεις των καταναλωτών, παρουσιάζοντας εξαιρετικά προϊόντα.
Αρχής γενομένης από το μεγάλο εκτός δρόμου τετρακίνητο Santa Fe, η Hyundai έδειξε το νέο της πρόσωπο. Η συνέχεια πραγματοποιήθηκε με τα Matrix και Coupe FX, τα οποία απλά υπογράμμισαν την πολύ καλή νέα εικόνα της Κορεάτικης εταιρείας, τόσο σε επίπεδο σχεδίασης, όσο και σε τεχνολογικές εφαρμογές και ευκολία χρήσης, χωρίς να αλλάξει δραματικά το προφίλ των λίγων οικονομικών απαιτήσεων από τους καταναλωτές.
Το νέο μικρό έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα -δεν καταργεί το Atos Prime- της Hyundai, προσφέροντας μια επιλογή για όσους επιθυμούν ένα μοντέλο μικρότερο από το Accent. Με τρεις επιλογές κινητήρα, 1,1, 1,3 και 1,6 λίτρων, το Getz τοποθετείται με αξιώσεις μεταξύ των άλλων νεανικών προτάσεων της μικρής κατηγορίας, όπως είναι τα Ford Fiesta, Peugeot 206, Opel Corsa κ.λπ. Φυσικά, ο όγκος των μοντέλων της κατηγορίας κάθε άλλο παρά "αμελητέα ποσότητα" είναι, αφού στις τάξεις αυτής της κατηγορίας συναντώνται καταξιωμένα μοντέλα με αξιόλογη εμπορική πορεία.
Όπλα του Hyundai Getz είναι η ποιότητα της κατασκευής αλλά και των υλικών που το καθιστούν απόλυτα ανταγωνιστικό ως προς την πλειοψηφία των μοντέλων της κατηγορίας, καθώς και η δυναμική των μηχανικών συνόλων, με τα οποία συντίθεται ένας αξιόλογος "αγωνιστής" για τη μικρή κατηγορία. Η αίσθηση φθηνών υλικών που έχει κανείς αντικρίζοντας το ταμπλό οφείλεται καθαρά και μόνο στη σχεδίαση του επάνω μέρους, το οποίο δείχνει υποδεέστερο ποιοτικά απ' ό,τι στην ουσία είναι. Από τα πρώτα στοιχεία που επίσης προσέχει κανείς οδηγώντας το νέο μικρό της Hyundai, είναι η ποιότητα κύλισης, καθώς και η μόνωση-λειτουργία της ανάρτησης, που απορροφά με πολύ καλό τρόπο πιθανές ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να παράγεται κάποιος ενοχλητικός θόρυβος.
Η ευκολία των χειρισμών είναι δεδομένη και έτσι οι αστικές μετακινήσεις γίνονται με εξαιρετική άνεση. Η ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων στις στροφές του εθνικού ή επαρχιακού δικτύου, αλλά αυτό δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση αιτία ανησυχίας για τον οδηγό, αφού η συμπεριφορά του μικρού μοντέλου είναι απολύτως ασφαλής και προβλέψιμη, όντας τυπικά υποστροφική στο όριο της πρόσφυσης στην έκδοση με τον κινητήρα των 1,3 λίτρων που είχαμε στη διάθεσή μας.
Ο εξοπλισμός που φροντίζει για την άνεση των επιβατών, όπως και αυτός για την ασφάλειά τους, είναι πλήρης και ικανοποιεί τις απαιτήσεις των αγοραστών της κατηγορίας, ενώ παράλληλα το κόστος κτήσης του Hyundai Getz διατηρείται σε λογικά επίπεδα. Στην πεντάθυρη έκδοση Effort του μοντέλου που είχαμε στη διάθεσή μας, ο εξοπλισμός ήταν πλήρης και περιλάμβανε μεταξύ άλλων μετωπικούς αερόσακους για τον οδηγό και το συνοδηγό, ABS με σύστημα κατανομής της ισχύος της πέδησης (EBD), κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και για τις τέσσερις πόρτες, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικούς καθρέφτες και ραδιοκασετόφωνο με 4 ηχεία. Το κόστος κτήσης της έκδοσης αυτής είναι λογικό για τα δεδομένα της κατηγορίας και του ανταγωνισμού, όπως αυτός διαμορφώνεται και από τις νέες προτάσεις.
Τα οδικά χαρακτηριστικά του μικρού Getz, το καθιστούν ασφαλές και προβλέψιμο, ακόμα και υπό έντονη πίεση.
Τα φωτιστικά σώματα εμπρός παραπέμπουν αισθητικά στο Matrix. Τα αντίστοιχα στο πίσω μέρος δίνουν διαφορετικό εμφανισιακό "αέρα" στο Hyundai Getz.
Η σχεδίαση και η εργονομία, είναι σύμφωνες προς τα ευρωπαϊκά πρότυπα στο εσωτερικό του Getz.