Δύο κινητήρες 1,4 λίτρων που έχουμε συναντήσει και σε άλλα μοντέλα της Citroen και της Seat, φροντίζουν για την κίνηση των C3 και Ibiza αντίστοιχα. Από την άλλη μεριά, το Fiat Punto 80 διατίθεται με το γνωστό μηχανικό σύνολο των 1,2 λίτρων, το οποίο αποτελεί και ένα πρόσθετο πλεονέκτημα για το Ιταλικό μοντέλο έναντι των άλλων δύο, ένεκα της πάγιας φορολογικής πολιτικής απέναντι στα αυτοκίνητα. Ο μικρότερος σε χωρητικότητα της "παρέας" είναι και ο πιο εύστροφος, ο οποίος συνδυαζόμενος και με ένα σχετικά κοντής κλιμάκωσης κιβώτιο ταχυτήτων, προσδίδει καλές επιδόσεις στο μικρό μοντέλο, όπως χαρακτηριστικά καταδεικνύεται από την επιτάχυνση από στάση έως
τα 100 χλμ./ώρα. Στις μετρήσεις ελαστικότητας, ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα κινητήρας του Citroen C3 με την περισσότερη αποδιδόμενη ροπή, "ισορροπεί" την κατάσταση σε επίπεδο επιδόσεων. Το μηχανικό σύνολο του Seat Ibiza επιδεικνύει ένα ιδιαίτερα πολιτισμένο προφίλ λειτουργίας. Το επίπεδο του παραγόμενου θορύβου είναι χαμηλό, ενώ και η καλή ηχομόνωση -η καλύτερη μεταξύ των τριών- διατηρεί το θόρυβο στην καμπίνα των επιβατών σε χαμηλό επίπεδο.
Ο κινητήρας του Punto, ο οποίος όμως προσδίδει αξιοπρεπείς επιδόσεις στο Ιταλικό μοντέλο.
Πολιτισμένος ο κινητήρας του Seat Ibiza διακρίνεται για το χαμηλό επίπεδο του παραγόμενου θορύβου.
Ο κινητήρας του Citroen C3 αποδίδει αρκετά καλά στις μεσαίες στροφές λειτουργίας.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
Citroen C3 1,4 - Fiat Punto 80 - Seat Ibiza 1,4 75 ps Τριεθνής "αντιδικία" στα μικρά