Τόσο το Peugeot 206 SW όσο και η Skoda Fabia Reflex εφοδιάζονται με μηχανικά σύνολα γνωστά από τη "θητεία" τους και σε άλλα μοντέλα των δύο εταιρειών. Το Γαλλικό μοντέλο διαθέτει οκταβάλβιδο μηχανικό σύνολο 1,4 λίτρων με ισχύ 75 ίππων (εργοστασιακή μέτρηση) το οποίο στο δρόμο επιδεικνύει ικανοποιητική ελαστικότητα και απόκριση στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές. Η κατανάλωση καυσίμου είναι αρκετά περιορισμένη ενώ και ο παραγόμενος θόρυβος δε γίνεται ενοχλητικός παρά μόνο όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε πολύ υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Από την άλλη πλευρά η Skoda Fabia που είχαμε στη διάθεσή μας για τη δοκιμή αυτή διαθέτει τον 16βάλβιδο 1.400άρη κινητήρα ο οποίος εμφανίζεται σε πολλά μοντέλα του ομίλου Volkswagen. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο είναι σαφώς πιο ισχυρό (υπενθυμίζεται ότι η Fαbia Reflex έχει σημαντικά μεγαλύτερες διαστάσεις και βάρος από ότι το 206 SW), αποδίδει 101 ονομαστικούς ίππους και έχει αρκετά πολιτισμένη λειτουργία. Η μεγαλύτερη ισχύς έχει φυσικά άμεσο αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου η οποία είναι μεγαλύτερη συγκρινόμενη με αυτή του Γαλλικού μοντέλου.
Πιο ισχυρός αλλά και πιο απαιτητικός σε ποσότητες καυσίμου είναι ο 16βάλβιδος κινητήρας της Skoda Fabia Reflex.
Ο κινητήρας του 206 SW έχει ικανοποιητική ισχύ η οποία ανέρχεται σε 75 ίππους, όπως ανακοινώνει το εργοστάσιο.