ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/9/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/9/2003

Ευχάριστη η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό 

Παρά το γεγονός ότι η σχεδίαση του εσωτερικού χώρου δεν έχει υποστεί σημαντικές κινήσεις ανανέωσης, η ατμόσφαιρα είναι ελαφρώς πιο ευχάριστη κάτι που επιτεύχθηκε προφανώς με την επιλογή νέων υφασμάτινων επενδύσεων για τα καθίσματα και την εσωτερική πλευρά των θυρών, αλλά και με το νέο σχήμα του εσωτερικού τμήματος των αεραγωγών καθώς και το ανασχεδιασμένο "στέγαστρο" του πίνακα οργάνων. Ο τελευταίος έχει την ίδια διάταξη, με το ταχύμετρο να βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, όμως το νέο φόντο των οργάνων προσθέτει μια σπορτίφ νότα στο σύνολο. Εντύπωση προκαλεί η επιλογή της εταιρείας να τοποθετήσει τέσσερις διακόπτες για τα πίσω παράθυρα, δύο εμπρός από τον επιλογέα του κιβωτίου και δύο ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Δεν πρόκειται ακριβώς για εργονομικό "φάουλ" απλώς το ένα ζεύγος δείχνει να αναιρεί εν μέρει τη χρησιμότητα του άλλου.
Γενικά η ποιότητα της κατασκευής πάντως είναι καλή όπως και η συναρμολόγηση ενώ τα πλαστικά του ταμπλό είναι σκληρά. Σε ό,τι αφορά τη θέση οδήγησης να αναφέρουμε ότι είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένη προσφέροντας καλή ορατότητα, όμως η έλλειψη καθ' ύψος ρύθμισης του τιμονιού και του εμπρός αριστερού καθίσματος ίσως προβληματίσει υψηλόσωμους οδηγούς. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η συνεχής επαφή που υπάρχει ανάμεσα στο αριστερό πόδι του οδηγού και τη χειρολαβή της πόρτας. Ο εξοπλισμός στον τομέα της άνεσης είναι πολύ καλός περιλαμβάνοντας στην έκδοση της δοκιμής τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, air-condition, υδραυλικό τιμόνι και ραδιοκασετόφωνο.



Η εικόνα του εσωτερικού είναι οριακά διαφοροποιημένη σε σχέση με το προηγούμενο Atos Prime, γεγονός που σημαίνει ότι η ατμόσφαιρα παραμένει ευχάριστη.


Η θέση οδήγησης δε ρυθμίζεται καθ' ύψος όπως και το τιμόνι.






 ΔΟΚΙΜΗ Nέο Hyundai Atos Prime 1,1
 
Prime Time
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ευχάριστη η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό 
Αλλαγές στον τομέα των χώρων
Οδική συμπεριφορά
Βελτιωμένη παθητική ασφάλεια