Η Hyundai προέβη σε μια κίνηση ασυνήθιστη για τα μέχρι τώρα δεδομένα της στην
ελληνική αγορά. Το γνωστό και προκλητικό Coupe απέκτησε και μια πιο δυνατή έκδοση
της οποίας η κωδική ονομασία προδίδει και την ισχύ του κινητήρα. Με την
τοποθέτηση ενός υπερσυμπιεστή της Garett και των παρελκομένων του, το
Κορεάτικο κουπέ, χωρίς να χάσει κάτι από τη φιλικότητά του στη χρήση,
αποκτά επιδόσεις που δικαιολογούν την επιθετική του όψη.
Θέλοντας να προσφέρει τη δυνατότητα κατοχής κουπέ αυτοκινήτου σε μεγάλη μερίδα αγοραστικού κοινού, η Hyundai ακολουθεί την πάγια τιμολογιακή πολιτική της. Φυσικά μεταξύ των παραχωρήσεων που καλείται να κάνει ο υποψήφιος αγοραστής είναι και αυτή των επιδόσεων, καθώς ο 1.600άρης του Coupe με την απόδοσή του δεν επαρκούσε για να "βάλει φωτιά" στην καρδιά του οδηγού, o oποίος βάσει
της εξωτερικής εμφάνισης, περιμένει έντονες συγκινήσεις. Όσοι λοιπόν επιθυμούσαν το κάτι παραπάνω δε χρειάζεται πλέον να καταφεύγουν σε ανεξάρτητους... εμπόρους ισχύος. Η ελληνική αντιπροσωπεία, με ένα εύλογο κόστος, διαθέτει το turbo κιτ για το Coupe, στην ονομασία του οποίου προστίθεται ο κωδικός S 145. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να παραγγείλουν το Coupe με το κιτ τοποθετημένο.
Αισθητικά οι διαφορές της υπερτροφοδοτούμενης έκδοσης, έτσι όπως παραδίδεται στους αγοραστές της, ορίζονται από την ταιριαστή στο σχεδιαστικό ύφος του μοντέλου αεροτομή και το καλαίσθητο λογότυπο S 145, που κοσμούν την πόρτα του χώρου των αποσκευών. Στο εσωτερικό, οι διαφορές περιορίζονται στην ύπαρξη νικελωμένων επενδύσεων στα μαρσπιέ, που αποκαλύπτονται όταν οι πόρτες είναι ανοιχτές. Ο υποψιασμένος παρατηρητής θα προσέξει το "καμουφλαρισμένο" intercooler που πολύ πετυχημένα έχει τοποθετηθεί πίσω από τον εμπρόσθιο προφυλακτήρα αλλά και τη σεβαστού μεγέθους χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης. Ακόμα και όταν ο κινητήρας του αυτοκινήτου λειτουργεί, δύσκολα διακρίνεται διαφορά σε σχέση με την ατμοσφαιρική εκδοχή. Η βαλβίδα ανακούφισης του turbo είναι αρκετά διακριτική, καθώς παράγει ένα ρυθμικό ήχο, που για να τον ακούσει όμως κανείς, πρέπει να "στήσει αυτί".
Η επέμβαση στον κινητήρα είναι προϊόν εξέλιξης αυστριακού βελτιωτικού οίκου και γίνεται στην Ελλάδα. Το αποτέλεσμα της επέμβασης οπτικά είναι προσεγμένο σε επίπεδο εργοστασιακής κατασκευής, με μόνη ένσταση τα χρησιμοποιούμενα ελαστικά "κολάρα", τα οποία όμως δικαιολογούνται από τη χαμηλή πίεση υπερπλήρωσης (0,29 bar). Η μελετημένη βελτίωση και εγκατάσταση συνοδεύεται από την εργοστασιακή εγγύηση καλής λειτουργίας και αυτό σημαίνει πολλά για τον υποψήφιο αγοραστή του μοντέλου αλλά και για όσους είναι ήδη κάτοχοι Hyundai Coupe και επιθυμούν την ενδυνάμωση του αυτοκινήτου τους. Το πακέτο της βελτίωσης περιλαμβάνει, εκτός του υπερσυμπιεστή της Garett, intercooler και νέα εξάτμιση με διαφορετική, μεγαλύτερη απόληξη σε σχέση με αυτή της νορμάλ έκδοσης. Τίποτα δεν αλλάζει στον κινητήρα -ούτε καν η σχέση συμπίεσης, που παραμένει στο 10,1:1 της ατμοσφαιρικής έκδοσης αλλά ούτε και στις σχέσεις του κιβωτίου με την αραιή σχετικά κλιμάκωση. Η αυξημένη ισχύς ωστόσο κάνει τις σχέσεις να δείχνουν κοντύτερες, αφού ο κινητήρας ανεβάζει πρόθυμα στροφές με κάθε επιλεγμένη σχέση. Το Hyundai Coupe S 145 διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, μεταξύ των οποίων η διαφορά έγκειται στην ύπαρξη πλευρικών αερόσακων και ABS (με EBD). Το κόστος της πρώτης είναι 19.250 ευρώ, ενώ η πληρέστερη σε επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει 20.310 ε. Η τιμή και στις δύο περιπτώσεις θεωρείται πολύ καλή με δεδομένη τόσο την πληρότητα του εξοπλισμού, όσο και την απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα.
Η αεροτομή ταιριάζει απόλυτα στο σχεδιαστικό στυλ του μοντέλου και αποτελεί μέρος του "πακέτου" που συνοδεύει την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση, μαζί με την ευμεγέθη απόληξη της τροποποιημένης εξάτμισης.
Στο ταμπλό τίποτα δεν προδίδει τη διαφορετικότητα της υπερτροφοδοτούμενης έκδοσης, σε σχέση με την ατμοσφαιρική του μοντέλου. Τα υλικά είναι αρκετά καλής ποιότητας, όπως και η συναρμολόγηση και παρά τη σφιχτή ανάρτηση, τριγμοί δεν εντοπίζονται.
Οι μεταλλικές επενδύσεις στα μαρσπιέ με τον κωδικό S 145 και τα αλουμινένια ποδωστήρια είναι το μόνο διακριτικό της έκδοσης στην καμπίνα των επιβατών.
Το intercooler διακρίνεται με δυσκολία πίσω από τον αεραγωγό του προφυλακτήρα. Η συμβολή του στην απόδοση του κινητήρα είναι καθοριστική.