Κάτω από το καπό του Saab 9-5 2,3 Turbo Aero βρίσκεται ένας τεχνολογικά προηγμένος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας υψηλής απόδοσης. Το 4κύλινδρο αυτό μηχανικό σύνολο διαθέτει άμεσο ψεκασμό καυσίμου, 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η υπερτροφοδότηση φτάνει μέχρι τα 1,5 bar για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, γεγονός που βοηθάει πολύ σε μία προσπέραση. Η υστέρηση του υπερσυμπιεστή είναι αισθητή μόνο σε χαμηλές στροφές, ενώ από τις μεσαίες και πάνω είναι σε θέση να "εκτοξεύσει" το αυτοκίνητο τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Το αυτόματο κιβώτιο των ταχυτήτων που είχε το μοντέλο της δοκιμής είχε αρκετά καλή λειτουργία, ενώ διέθετε δύο επιπλέον προγράμματα, το Sport και το Winter.
Στο μεν πρώτο οι αλλαγές επιτυγχάνονταν πιο άμεσα ενώ στο δεύτερο η δύναμη του κινητήρα περνούσε πιο ομαλά στους τροχούς, κάτι που είναι χρήσιμο όταν η άσφαλτος έχει μειωμένο συντελεστή τριβής.
Ο κινητήρας των 2,3 λίτρων του 9-5 Turbo Aero έχει 4 κυλίνδρους και 16 βαλβίδες. Η δύναμή του εντυπωσιάζει από τις χαμηλές στροφές ενώ στις μεσαίες κυρίως στροφές "απογειώνει" το βαρύ αμάξωμα.
ΔΟΚΙΜΗ Saab 9-5 2,3 4d Turbo Aero Πολυτέλεια και υψηλές επιδόσεις