ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/11/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/11/2002

Εργοστάσιο παραγωγής ισχύος

Με το που θα τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας του Range Rover νομίζεις ότι δουλεύει... εργοστάσιο. Το μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 4.398 κ.εκ. (προέρχεται από την BMW) διαθέτει 8 κυλίνδρους σε διάταξη V σε περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών. Με αυτά τα χαρακτηριστικά θα λέγαμε ότι οι 286 ίπποι αποδίδονται χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Σημαντικό στοιχείο είναι τα 440 (!) Nm που εξυπηρετούν στην κίνηση των 2.510 κιλών του αμαξώματος. Τα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 10,4 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 208 χλμ./ώρα και κατά την κίνηση ο οδηγός έχει ανά πάσα στιγμή θελήσει την απαιτούμενη ισχύ καθώς η εντυπωσιακή ροπή δεν αφήνει τον κινητήρα να "κρεμάσει" σε καμία περίπτωση. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο ενώ διαθέτει και επιλογή χειροκίνητης λειτουργίας. Παρ' όλα αυτά οι αλλαγές δεν πραγματοποιούνται άμεσα όταν ο οδηγός θελήσει να επιλέγει τις ταχύτητες μόνος του.



Ο κινητήρας του Range Rover προέρχεται από την BMW. Η εντυπωσιακή ροπή των 440 Nm βοηθάει το αυτοκίνητο στο να κρύβει επιμελώς το βάρος του αμαξώματος.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Audi Allroad vs Range Rover
 
Αν ήμουν πλούσιος...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δύο τούρμπο για το Audi 
Εργοστάσιο παραγωγής ισχύος 
Σπορτίφ το Allroad
Κυρίως ασφάλτινο
Με βάση την πολυτέλεια
Θέλει τα δύσκολα