ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/11/2000
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/11/2000
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ 
Citroen Xsara 1,6 VTS-Hyundai Coupe FX 1,6

 
Ο δρόμος του διαφορετικού
 
Τα αξιόλογα μηχανικά σύνολα με τη χωρητικότητα των 1,6 λίτρων, τα κουπέ αμαξώματα και οι σπορτίφ "αξιώσεις" στην οδική συμπεριφορά είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την προσωπικότητα των Citroen Xsara Coupe και Hyundai Coupe. Η απευθείας μεταξύ τους αντιπαράθεση αποδεικνύει πως όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και προσωπικής επιλογής.

Τα κουπέ μοντέλα φέρουν από... καταβολής του είδους έντονο το σπορτίφ στοιχείο στο χαρακτήρα τους και απευθύνονται σε ένα διαφορετικό αγοραστικό κοινό, που αποζητά εκτός των άλλων και αυξημένες "δόσεις" πολυτέλειας και άνεσης. Ο ξεχωριστός χαρακτήρας των μοντέλων αυτών υπογραμμίζεται και από την εξωτερική τους εμφάνιση, που ανάλογα με το μοντέλο μπορεί να χαρακτηριστεί από διακριτική έως και “ιδιαίτερη”. 
Στην περίπτωση των μοντέλων της συγκριτικής μας δοκιμής, η πρόταση της Citroen μπορεί άνετα να χαρακτηριστεί εμφανισιακά διακριτική, καθώς εκτός από την "έλλειψη" των δύο θυρών για την πρόσβαση στο πίσω κάθισμα και το καμπύλο τμήμα της οροφής δεν υπάρχει κάποιο σχεδιαστικό στοιχείο που να υποδηλώνει τη διαφορά σε σχέση με την 5θυρη έκδοση του μοντέλου. Το ίδιο συμβαίνει και με το εσωτερικό του αυτοκινήτου. 
Αντιθέτως, το Hyundai Coupe δεν έχει σχεδιαστική συγγένεια με κανένα από τα μοντέλα της γκάμας της Κορεάτικης εταιρείας και η εμφάνισή του μπορεί να χαρακτηριστεί εντυπωσιακή. 
Εσωτερικά το Hyundai Coupe ακολουθεί τα αισθητικά πρότυπα του αμαξώματος, προσφέροντας ένα οπτικά εντυπωσιακό σύνολο. 
Οι κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζονται και τα δύο μοντέλα είναι 16βάλβιδοι με χωρητικότητα 1,6 λίτρων και ικανοποιούν αμφότεροι με την απόδοσή τους. Η χωρητικότητα αυτή κρίνεται ως καλή και με τα δεδομένα των φορολογικών "εμποδίων" που ισχύουν στη χώρα μας. 
Σε επίπεδο εξοπλισμού, τα δύο κουπέ μοντέλα προσφέρουν ό,τι μπορεί να ζητήσει κανείς τόσο στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, όσο και σε αυτόν της άνεσης. Συγκεκριμένα, το μοντέλο της Citroen -στην έκδοση VTS που είχαμε στη διάθεσή μας- διαθέτει δύο μετωπικούς και δύο πλευρικούς αερόσακους, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα, κλιματισμό και ηχοσύστημα. Αντίστοιχα το Κορεάτικο κουπέ, στην "πλούσια" έκδοση από απόψεως εξοπλισμού -σε σχέση με την Xsara Coupe- δεν διαθέτει πλευρικούς αερόσακους, ενώ φέρει επιπλέον και ABS. 
Οι τιμές διάθεσης στην ελληνική αγορά των δύο αυτών μοντέλων στις συγκεκριμένες εκδόσεις με το παρεμφερές επίπεδο εξοπλισμού είναι 5.290.000 δρχ. για το Citroen Xsara Coupe 1,6 VTS και 5.278.000 δρχ. για το Hyundai Coupe 1,6 FX.



Η Γαλλική πρόταση στην κατηγορία των Coupe υπερέχει σε άνεση και ποιότητα υλικών, ενώ πολύ καλή είναι και η οδική συμπεριφορά της.








Το Hyundai Coupe, με την προκλητική εμφάνιση, έλκει την προσοχή, ενώ τα οδικά -και όχι μόνο- χαρακτηριστικά του είναι αρκετά καλά.


 Citroen Xsara 1,6 VTS-Hyundai Coupe FX 1,6
 
Ο δρόμος του διαφορετικού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πιο ισχυρός ο κινητήρας της Citroen
Σπορτίφ "πινελιές" στο εσωτερικό
Δύο όψεις της σπορτίφ συμπεριφοράς
Ιδια αντίληψη και στόχος, διαφορετικό αποτέλεσμα