Στο εσωτερικό και των δύο μοντέλων έχουν γίνει επισταμένες προσπάθειες για "τόνωση" της πολυτελούς υπόστασης, ενώ παράλληλα υπάρχουν και στοιχεία που υπογραμμίζουν το σπορτίφ προσανατολισμό. Στην περίπτωση της Xsara τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί κερδίζουν τις εντυπώσεις, έναντι του Κορεάτικου μοντέλου που αντιπαραθέτει όμως εξίσου καλή ποιότητα συναρμογής.
Η διαμόρφωση των πλαστικών του ταμπλό στο Hyundai Coupe -με την απόχρωση του αλουμινίου- στους αεραγωγούς, το πλαίσιο του πίνακα των οργάνων και την κεντρική κονσόλα τονίζει τη διαφορετικότητα της κατασκευής έναντι των υπόλοιπων μοντέλων της Κορεάτικης εταιρείας. Η αντίστοιχη εικόνα στο εσωτερικό της Xsara VTS είναι κοινή με αυτή των “απλών” εκδόσεων, με τη διαφορά πως το φόντο των οργάνων είναι λευκό και υπάρχουν αλουμινένιες λεπτομέρειες στον επιλογέα και το χειρόφρενο, ενώ και η κεντρική κονσόλα φέρει επένδυση με "look" ανθρακονημάτων.
Οι διαθέσιμοι χώροι ικανοποιούν και στις δύο περιπτώσεις. Στο πίσω κάθισμα της Xsara θα βολευτούν με λιγότερες παραχωρήσεις -σε σχέση με το αντίστοιχο του Hyundai- δύο ενήλικοι επιβάτες. Οι χώροι αποσκευών και των δύο μοντέλων ικανοποιούν με τον όγκο και τις ανάγκες τεσσάρων επιβατών.
Τα πλαστικά στο εσωτερικό του Hyundai Coupe είναι σκληρά αλλά η διαμόρφωσή τους προσδίδει ξεχωριστό χαρακτήρα στο μοντέλο.
Η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό της Citroen Xsara Coupe είναι καλή.
Η εργονομία των χειριστηρίων είναι αρκετά καλή.
Citroen Xsara 1,6 VTS-Hyundai Coupe FX 1,6 Ο δρόμος του διαφορετικού