Η απόδοση των δύο κινητήρων με την ίδια χωρητικότητα ικανοποιεί κάθε απαίτηση. Από απλές μετακινήσεις σε ρυθμούς βόλτας μέχρι και "απαιτητική" οδήγηση με λειτουργία σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής.
Οι διαφορές μεταξύ των δύο κινητήρων εστιάζονται σε "λεπτομέρειες", όπως είναι η απόδοση και ο τρόπος λειτουργίας.
Το μηχανικό σύνολο της Citroen Xsara διαθέτει -όπως και το αντίστοιχο του μοντέλου της Hyundai- 16βάλβιδη κεφαλή και αποδίδει 114 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. Αντίστοιχα, η απόδοση του κινητήρα του Hyundai Coupe είναι 108 ίπποι στις 6.100 σ.α.λ. Σε επίπεδο λειτουργίας, η μονάδα παραγωγής ισχύος της Xsara είναι πιο πολιτισμένη και παράγει θόρυβο χαμηλότερης στάθμης.
Ο κινητήρας του Hyundai Coupe αποδεικνύεται πιο τραχύς σε λειτουργία όταν οι ρυθμοί περιστροφής του αυξάνονται και είναι λιγότερο ελαστικός από αυτόν του Γαλλικού μοντέλου, δείχνοντας τον καλύτερό του εαυτό στις υψηλές στροφές λειτουργίας.
Σε επίπεδο επιδόσεων, το μηχανικό σύνολο της Citroen της προσδίδει βραχεία κεφαλή έναντι του Κορεάτικου μοντέλου, το οποίο "δικαιολογείται" καθώς είναι συνολικά βαρύτερο -1.201 κιλά έναντι των 1.157 του Xsara- ενώ και η κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου των ταχυτήτων είναι πιο μακριά.
Αντίστοιχα, καλύτερη είναι και η τιμή της μέσης κατανάλωσης καυσίμου για το Γαλλικό μοντέλο, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής ήταν 10,2 λίτρα βενζίνης, έναντι των 11,9 λίτρων που απαιτούσε το Coupe της Hyundai.
Ο κινητήρας της Citroen Xsara αποδίδει 114 ίππους που αρκούν για τη σβέλτη μετακίνηση των 1.157 κιλών του αμαξώματος.
Η απόδοση του Κορεάτικου μηχανικού συνόλου είναι αρκετά καλή και ικανοποιεί χωρίς να προσδίδει κορυφαίες επιδόσεις στο μοντέλο.
Citroen Xsara 1,6 VTS-Hyundai Coupe FX 1,6 Ο δρόμος του διαφορετικού