Το μηχανικό σύνολο με το οποίο επέλεξε η Mitsubishi να εφοδιάσει τη βασική έκδοση του Pajero Pinin δεν έχει εμφανιστεί ξανά στην γκάμα των προϊόντων της Ιαπωνικής φίρμας. Ο εν λόγω κινητήρας, που φέρει την κωδική ονομασία SOHC ECI-MULTI, διαθέτει τέσσερις κυλίνδρους, 16 βαλβίδες και είναι χωρητικότητας 1.834 κ.εκ. Είναι σαφές ότι δε διαθέτει το τεχνολογικό υπόβαθρο του 2λιτρου κινητήρα που συναντήσαμε στην κορυφαία έκδοση, γι' αυτό και η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται σε αρκετά υψηλά επίπεδα. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο 5θυρο αμάξωμα είναι αρκούντως ικανοποιητικές, με επάρκεια ροπής ακόμα και σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής. Η συνεργασία του με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι αρμονική και το μόνο που θα ενοχλήσει είναι ο αυξημένος θόρυβος που παράγει στις υψηλές στροφές, κάτι που θα γίνει αντιληπτό στις πολύωρες μετακινήσεις σε ανοιχτό δρόμο. Συνοψίζοντας μπορούμε να πούμε ότι ο κινητήρας μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του κοινού στο οποίο απευθύνεται το μοντέλο, ενώ για την υψηλή του αξιοπιστία εγγυάται το όνομα της ιαπωνικής φίρμας.
Σχετικά υψηλή κρίνεται η κατανάλωση καυσίμου που εμφανίζει ο νέος κινητήρας των 1,8 λίτρων που φιλοξενείται κάτω από το καπό του Pinin.