Πιο σπορτίφ το Opel Corsa, πιο άνετο το Skoda Fabia
Ο δηγώντας τα δύο αυτοκίνητα σε αστικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς τις διαφορές αναφορικά με τα χαρίσματα ή τις αρετές τους. Ο νεότευκτος της παρέας, το Corsa 1,4, υπερτερεί σε επίπεδο αίσθησης και σπορτίφ χαρακτήρα χάρη στο πιο άκαμπτο πλαίσιο και τις πιο σφικτές ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Αποτέλεσμα των παραπάνω ατού είναι η εκδήλωση μικρότερων κλίσεων στις στροφές αλλά και πιο "ήπιων" τάσεων υποστροφής στο όρια της πρόσφυσης. Πιο αναλυτικά, ο οδηγός του Fabia 1,4 θα εξαντλήσει τα αποθέματα πλευρικής πρόσφυσης πολύ πιο νωρίς από τον οδηγό του Corsa, πράγμα το οποίο έχει ως αποτέλεσμα την αντιμετώπιση πιο νευρικών αποσταθεροποιήσεων του εμπρόσθιου τμήματος. Αναφορικά με την αίσθηση του τιμονιού (με ηλεκτρική υποβοήθηση στο Corsa, με υδραυλική στο Fabia), το γερμανικών καταβολών μοντέλο παίρνει ένα μικρό προβάδισμα, χάρη στην πιο "στιβαρή" του αίσθηση στις υψηλές ταχύτητες. Τα φρένα των δύο αυτοκινήτων είναι αποτελεσματικά και επαρκούν προκειμένου να καλυφθούν όλες οι ανάγκες επιβράδυνσης. Σε επίπεδο αίσθησης, ωστόσο, η υπεροχή του συστήματος πέδησης του Corsa 1,4 είναι μεν μικρή, αλλά όμως υπαρκτή. Στην ευθεία το Opel Corsa μπορεί είναι πιο προβλέψιμο και ασφαλές αφού οι αναρτήσεις του δεν επιτρέπουν στο αμάξωμα να πλέει, ούτε και να επηρεάζεται σημαντικά από τους δυνατούς ανέμους. Το Fabia, ωστόσο, θα εμφανίσει μικρές αστάθειες στις πολύ υψηλές ταχύτητες εξαιτείας της μαλακότερης ανάρτησης. Η συγκεκριμένη επιλογή, βέβαια, έχει θετικό αντίκτυπο στον τομέα της άνεσης, αφού τα ελατήρια και τα αμορτισέρ του Skoda Fabia απορροφούν πιο αποτελεσματικά τις ταλαντώσεις από τις λακκούβες του ελληνικού οδοστρώματος. Και στα δύο, ωστόσο, η πίσω ανάρτηση (ημιάκαμπτος άξονας) δεν αντιμετωπίζει με... φιλικότητα τις εγκάρσιες ανωμαλίες.
Το Opel Corsa ταξιδεύει με ευθυβολία στον ανοιχτό δρόμο. Οι σφικτές αναρτήσεις που διαθέτει εξασφαλίζουν καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες σε σχέση με το αντίστοιχου κυβισμού Fabia.
Οι επιβάτες του Skoda Fabia απολαμβάνουν υψηλότερα επίπεδα άνεσης στην ευθεία, αφού οι αναρτήσεις του αυτοκινήτου απορροφούν πιο αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.