ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/12/2000
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/12/2000

Γραμμική απόδοση από το νέο κινητήρα 

Το νέο μηχανικό σύνολο με το οποίο εφοδιάζεται το Twingo, δείχνει πολύ καλά στοιχεία σε επίπεδο απόδοσης και ελαστικότητας. Διαθέτει 16 βαλβίδες οι οποίες κινούνται από ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής και η μέγιστη τιμή της αποδιδόμενης ιπποδύναμης είναι σύμφωνα με τον κατασκευαστή 76 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. Αποδίδοντας το μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής του από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, αποδεικνύεται ιδιαίτερα πολιτισμένο, ενώ χάρη στις ελαφρώς κοντύτερες σχέσεις μετάδοσης του κιβωτίου των ταχυτήτων σε σχέση με το παλιότερο μοντέλο, έχει κερδίσει και σε ελαστικότητα. Η απόδοσή του είναι γραμμική και χωρίς ξεσπάσματα, ενώ και η λειτουργία του είναι πολιτισμένη. Μόνο στις υψηλές στροφές λειτουργίας, ο θόρυβος που παράγει είναι τραχύς και πιθανό να ενοχλήσει τους επιβάτες, καθώς υπερβαίνει τη βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν ηχομόνωση. Εκτός από τα ελαφρύτερα μέταλλα που έχουν χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή του, με αποτέλεσμα τον περιορισμό του βάρους του κινητήρα στα 85 κιλά, ένα ακόμα τεχνολογικό στοιχείο που συναντάται είναι η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πεταλούδα της πολλαπλής εισαγωγής. Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι 5,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. 



O νέος κινητήρας με τον οποίο θα διατίθεται το Twingo, διαθέτει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. 
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας  1,2 (8V) 1,2 (16V)
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.149 1.149
Βαλβίδες 8 16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 60/5.250 76/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 93/2.500 105/3.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 13,4 11,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 151 168
Κατ/ση (λίτρα/100 χλμ.) 6,0  5,9 
Βάρος 865  845
Χώρος αποσκευών (λίτρα)  168  168
 

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - Renault Twingo 1,2 16V
 
Δεύτερη νεότητα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Γραμμική απόδοση από το νέο κινητήρα 
Παραδοσιακά ευχάριστο το εσωτερικό 
Βελτιώσεις σε οδική συμπεριφορά και φρένα