ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/12/2000
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/12/2000

Βελτιώσεις σε οδική συμπεριφορά και φρένα

Με ορισμένες επεμβάσεις ουσίας σε ανάρτηση και πλαίσιο, οι τεχνικοί της Renault προσέδωσαν στο μικρό μοντέλο καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα, το πλαίσιο φέρει ενισχύσεις σε καίρια σημεία ως επακόλουθο της αύξησης της ιπποδύναμης, ενώ και η ανάρτηση διαθέτει ελαφρώς πιο σφιχτή ρύθμιση, χωρίς όμως αυτό να γίνεται εις βάρος της άνεσης. H αντιστρεπτική δοκός του μοντέλου στον πίσω άξονα είναι μεγαλύτερης διαμέτρου (21 mm έναντι 17 mm της παλιότερης έκδοσης). Στον εμπρόσθιο άξονα προστέθηκε αντιστρεπτική διαμέτρου 17 mm. Τα παραπάνω επέφεραν τη μεγαλύτερη σταθερότητα του Twingo στις ευθείες, ενώ περιορίζουν και τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Η αίσθηση που φτάνει στα χέρια του οδηγού είναι αρκετά καλή, χάρη και στο σύστημα μεταβαλλόμενης υποβοήθησης του τιμονιού. Με αυτό, το τιμόνι απαιτεί μεγαλύτερη δύναμη από τον οδηγό ανάλογα και με την ταχύτητα κίνησης. Τα φρένα του Twingo είναι άλλος ένας τομέας στον οποίο έγιναν επεμβάσεις. Συγκεκριμένα, οι δίσκοι στον εμπρός άξονα είναι πλέον αεριζόμενοι με διάμετρο 259 χιλ. (έναντι 238 χιλ. στις παλιότερες εκδόσεις), ενώ και τα ταμπούρα στους πίσω τροχούς είναι πλέον διαμέτρου 203 χιλιοστών (έναντι 177 χιλ.). Η ικανότητα ακινητοποίησης του μοντέλου μεγιστοποιήθηκε, ενώ βελτιώθηκε και η αντοχή τους στη σκληρή χρήση. 


Οι κλίσεις του νέου Twingo είναι μικρότερες χάρη στη σφιχτότερη ανάρτηση και τις παχύτερες αντιστρεπτικές δοκούς.


Οι ζάντες με τις οποίες εφοδιάζεται το Twingo έχουν πλέον διάμετρο 14 ιντσών και φιλοξενούν ελαστικά διάστασης 155/65.

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - Renault Twingo 1,2 16V
 
Δεύτερη νεότητα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Γραμμική απόδοση από το νέο κινητήρα 
Παραδοσιακά ευχάριστο το εσωτερικό 
Βελτιώσεις σε οδική συμπεριφορά και φρένα