ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/12/2000
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/12/2000

Επί παντός εδάφους 

Στην περίπτωση του Volvo V70 XC το πρωτεύον μέλημα όλων ήταν η "γέννηση" μιας πρότασης ικανής να μαγνητίσει την προσοχή αυτών που αγαπούν τις εξορμήσεις στη φύση και -συγχρόνως- επιδίδονται σε ταξίδια αναζητώντας τη μέγιστη δυνατή ενεργητική ασφάλεια. Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται με μια ιδανική αναλογία, αρκεί βέβαια ο οδηγός να έχει κατά νου ότι στο χώμα οι δυνατότητες του V70 XC δεν μπορούν να προσεγγίσουν τις αντίστοιχες των παραδοσιακών 4x4, ούτε καν και αυτές των σύγχρονων S.U.V. Μακριά, λοιπόν, από... ηρωισμούς ή υπερβολές, το Σουηδικό μοντέλο καταφέρνει να κινηθεί στο χώμα χωρίς πρόβλημα βασιζόμενο πάνω στα εξής σημαντικά του ατού: Στις μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης, στο επαρκές ύψος του αμαξώματος από το έδαφος, στα ημι-χωμάτινα ελαστικά και -φυσικά- στο συνεκτικό συμπλέκτη που μεταφέρει ένα σημαντικό τμήμα της ροπής του κινητήρα και στους πίσω τροχούς (υπό φυσιολογικές συνθήκες η κίνηση μεταδίδεται κατά 95% στους εμπρός τροχούς και κατά 5% στους πίσω). Στην άσφαλτο το V70 XC εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης (παρά το συγκεκριμένο τύπο ελαστικών που -συνήθως- είναι θορυβώδης) αλλά και με την ικανότητα των αναρτήσεων να "καταπίνουν" όλες τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Πέρα από τις εντονότερες κλίσεις του αμαξώματος, οι οποίες έχουν ψυχολογικό και όχι ουσιαστικά αρνητικό αντίκτυπο, το V70 XC στρίβει ουδέτερα με μικρές τάσεις υποστροφής που στη συνέχεια εκμηδενίζονται μόλις οι πίσω τροχοί μπουν στο "παιχνίδι".


Στις στροφές οι έντονες κλίσεις του αμαξώματος επιδρούν αρνητικά μόνο στην ψυχολογία του οδηγού και όχι στην ουσία των οδικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. 


Οι ικανότητες αναρρίχησης του Volvo V70 XC θα ικανοποιήσουν, αρκεί να μην συγκριθούν άμεσα με αυτές των παραδοσιακών 4x4 ή με τις αντίστοιχες των "καλών" S.U.V. 

 ΔΟΚΙΜΗ Volvo V70 XC
 Ο τετράτροχος υβριδισμός
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Ορισμός του ευ ζην
Επί παντός εδάφους
"Παντοδύναμος" ο κινητήρας των 2,4 λίτρων