Παντοδύναμος
ο κινητήρας των 2,4 λίτρων Κάτω από
το καπό του αυτοκινήτου "ζει"
ένας 5κύλινδρος σε σειρά
κινητήρας με χωρητικότητα 2,4
λίτρων και ονομαστική ισχύ 200
ίππων. Παρά το βαρύ αμάξωμα, η
συγκεκριμένη απόδοση στέκεται
στο ύψος των περιστάσεων
προσφέροντας ανταγωνιστικές
επιδόσεις, ακόμα και όταν το
αμάξωμα κινείται με πλήρες φορτίο.
Η ευστροφία του κινητήρα αγγίζει
το τέλειο (ο ηλεκτρονικός κόφτης
των στροφών επεμβαίνει με
χαρακτηριστική ευκολία). Σε ό,τι
αφορά την απόκρισή του στις
μεσαίες και χαμηλές, τα σχόλιά μας
είναι εξίσου θετικά. Οπως μπορεί
να υποθέσει κανείς, το τίμημα για
όλα αυτά δεν είναι άλλο από την
αυξημένη κατανάλωση, που
μετρήθηκε στα 17 περίπου λιτ./100 χλμ.
Αξιες αναφοράς είναι, επίσης, η
απόδοση και η αποτελεσματικότητα
του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
το οποίο "φορούσε" το
αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή
μας. Πρόκειται για ένα ακόμα
έξυπνο "πάντρεμα" των
παραδοσιακών αυτόματων κιβωτίων
με τα χειροκίνητα, αφού εκτός από
τη θέση D (βλ. πλήρως αυτόματη
λειτουργία), ο οδηγός μπορεί να
αλλάξει τις 5 σχέσεις που διαθέτει
-με σειριακό όμως τρόπο-
μετακινώντας απλώς το μοχλό
εμπρός/πίσω.
Ο
υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας
των 2,4 λίτρων αποδίδει 200
ονομαστικούς ίππους και
ξεπερνά επιτυχώς τον "ύφαλο"
του μεγάλου βάρους του αμαξώματος.