Στην καμπίνα των επιβατών, η συνολική αίσθηση που μένει από τη σύγκριση των δύο Ιαπωνικών εκτός δρόμου μοντέλων είναι πως το X-Trail έχει δεχτεί περισσότερη φροντίδα, τόσο σε επίπεδο σχεδίασης, όσο και χρησιμοποιούμενων υλικών. Χωρίς αυτό όμως να αποτελεί μομφή για τα αντίστοιχα του Tribute, αφού δείχνουν ποιοτικά και καλά συναρμολογημένα. Η σχεδίαση όμως δεν ξεφεύγει από τα τετριμμένα και έτσι η εικόνα είναι σχετικά "άχρωμη". Η κεντρική κονσόλα και η διάταξη των διακοπτών που βρίσκονται εκεί δε θα προβληματίσει σε επίπεδο εργονομίας αλλά αισθητικά δεν έχει κάτι καινοτομικό να δείξει.
Αντίθετα, στο X-Trail, η απόχρωση αλουμινίου και μόνο δίνει άλλο τόνο στο ταμπλό. Η ύπαρξη των δύο θηκών-μίνι ψυγείων για αναψυκτικά είναι αν μη τι άλλο πρωτότυπη, ενώ η διαφορετικότητα στην αισθητική αντίληψη υπογραμμίζεται από τον κεντρικά τοποθετημένο πίνακα των οργάνων. Και στην περίπτωση του μοντέλου της Nissan περιθώρια για παράπονα από την εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων δεν υφίστανται.
Τα υλικά του ταμπλό του Tribute είναι ποιοτικά και καλά συναρμολογημένα. Σχεδιαστικά δεν υπάρχει κάποια καινοτομία.
Στο ταμπλό του X-Trail υπάρχουν πολλές θήκες για αντικείμενα. Η σχεδίαση με τον κεντρικό πίνακα των οργάνων είναι πρωτότυπη.
Η θέση οδήγησης του Χ-Trail προσεγγίζει περισσότερο τα δεδομένα των επιβατικών αυτοκινήτων και προσφέρει καλή ορατότητα.
Ο οδηγός του Tribute κάθεται ψηλά και έχει καλή περιφερειακή ορατότητα. Η εργονομία δεν προβληματίζει.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Mazda Tribute 2,0 vs Nissan X-Trail 2,0 Βουτιά στα βαθιά