ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/12/2000
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/12/2000

GTi το Saab, GT η BMW

Η διαφορά των δύο μοντέλων σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς ορίζεται κατά κύριο λόγο από τον τρόπο που οι κινητήρες αποδίδουν την ισχύ τους. Πιο συγκεκριμένα, το Σουηδικό μοντέλο με την πολύ μεγάλη απόδοση ισχύος και το "ξέσπασμα" που επιβάλλει η λειτουργία του υπερσυμπιεστή, σε συνδυασμό με τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, καθιστά την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων ιδιαίτερα εύκολη υπόθεση. Αρκεί ο οδηγός να διέπεται από σύνεση και στις στροφές να είναι συγκρατημένος, καθώς η απότομη είσοδος του κινητήρα στην περιοχή των στροφών λειτουργίας του υπερσυμπιεστή έχει ως αποτέλεσμα την υπέρβαση των υψηλών ορίων πρόσφυσης που προσφέρουν τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά διάστασης 215/45- 17". Τότε η ύπαρξη του TCS, που περιορίζει την ολίσθηση των κινητήριων τροχών, αποδεικνύεται σωτήρια καθώς η υποστροφή είναι έντονη και χωρίς τη λειτουργία του συστήματος αυτού τα πράγματα μπορεί να εξελιχτούν δυσάρεστα. Από την άλλη μεριά, πιο καλά "ζυγισμένη" είναι η συμπεριφορά της BMW, που διαθέτει σαφώς λιγότερη παραγόμενη από τον κινητήρα ισχύ αλλά ο οδηγός τη "χειρίζεται" καλύτερα. Στις στροφές η προοδευτικότητα των αναρτήσεων εκτιμάται ιδιαίτερα καθώς χωρίς να επιτρέπει τις μεγάλες κλίσεις, δε θα κουράσει με τη σκληρότητά της. Η γεωμετρία της ανάρτησης είναι τέτοια που ορίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης σε συνδυασμό και με τα ελαστικά διαστάσεων 225/50- 16" και πολύ δύσκολα ενεργοποιείται το σύστημα DSC- το οποίο είναι και πιο διακριτικό από το σε λειτουργία αντίστοιχο του Σουηδού ανταγωνιστή. Με το DSC απενεργοποιημένο, η υπερστροφή ισχύος είναι ένα φαινόμενο που προκαλείται πολύ εύκολα από τον οδηγό.Στις ευθείες και τα δύο μοντέλα αποδεικνύονται σταθερά και άνετα για τους επιβάτες, με τη BMW να κερδίζει στα σημεία καθώς η ανάρτησή της είναι ελαφρώς σφιχτότερη και αποτρέπει την εμφάνιση της εγκάρσιας ταλάντωσης του αμαξώματος λόγω αλλεπάλληλων ανωμαλιών στο οδόστρωμα.  


Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών για τη BMW, που είναι τόσο όμορφες, όσο και διακριτικές, με τις "λαξευμένες" πέντε ακτίνες 


Οι ζάντες του Saab είναι υπόδειγμα αισθητικής και ταιριάζουν απόλυτα στο σπορτίφ χαρακτήρα του πολυτελούς μοντέλου. 

 BMW 323 Ci - Saab 9-3 Aero 
 
Διαμάχη κύρους στα Coupe
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Εργονομία και ποιότητα BMW
Ρελάνς Saab στους χώρους
Περίσσεια ισχύος από τη Saab, μεστή δύναμη BMW
GTi το Saab, GT η BMW
Δύο διαφορετικοί κόσμοι