Η σχεδίαση στο εσωτερικό και των δύο ρόουντστερ αυτοκινήτων σε καμία περίπτωση δε διεκδικεί "δάφνες" πρωτοτυπίας, καθώς είναι αρκετά συμβατική. Το MGF έχει ελαφρώς πιο ευχάριστο διάκοσμο, λόγω των ανοιχτόχρωμων υφασμάτινων επενδύσεων στα πλαϊνά των θυρών και τα καθίσματα. Το εσωτερικό του MX-5 είναι πιο μουντό, καθώς όλες οι επενδύσεις είναι μαύρου χρώματος. Το πάνω μέρος του ταμπλό και των δύο αυτοκινήτων της συγκριτικής δοκιμής είναι αρκετά καλής ποιότητας και είναι μαλακό στην αφή. Εκεί όπου το Mazda έχει ξεκάθαρο προβάδισμα είναι στη συναρμολόγηση των επιμέρους τμημάτων του εσωτερικού, καθώς στο MGF παρουσιάζονται αρκετές ατέλειες, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται περισσότεροι τριγμοί κατά την κίνησή του σε ανώμαλα οδοστρώματα. Στον τομέα της εργονομίας και στα δύο μοντέλα υπάρχουν ορισμένοι διακόπτες (π.χ για τα ηλεκτρικά παράθυρα) που δεν είναι τοποθετημένοι σε κατάλληλες θέσεις. Αισθητικές "παραφωνίες" και στα δύο αυτοκίνητα αποτελούν τα χειριστήρια στην κολόνα του τιμονιού καθώς παραπέμπουν σε αυτοκίνητα περασμένων ετών.
Το εσωτερικό του MX-5 είναι "μουντό" λόγω των μαύρων επενδύσεών του. Το πάνω μέρος του ταμπλό είναι επενδυμένο με μαλακό πλαστικό. Συνολικά το φινίρισμα είναι πολύ καλό.
Πιο ευχάριστο αισθητικά είναι το εσωτερικό του MGF λόγω της διχρωμίας μαύρου-μπεζ. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από αρκετά καλής ποιότητας μαλακό πλαστικό. Ωστόσο το φινίρισμα είναι μέτριο.
Ο επιλογέας του MX-5 είναι πολύ μικρός και... προκαλεί τον οδηγό για συνεχής αλλαγές των ταχυτήτων.
Ο αλουμινένιος δακτύλιος στη βάση του επιλογέα στο MGF διακρίνεται για την αισθητική του.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Mazda MX-5 1,6 - Rover MGF 1,6 Απέναντι στο κατεστημένο