Οι επιβάτες των ρόουντστερ αυτοκινήτων σε κάθε περίπτωση καλούνται να κάνουν παραχωρήσεις όσον αφορά τους χώρους που έχουν στη διάθεσή τους. Κάτι ανάλογο ισχύει τόσο για το MGF όσο και για το ΜΧ-5, τα οποία είναι αυστηρά διθέσια. Ενας οδηγός κανονικού αναστήματος δε θα αντιμετωπίσει ιδιαίτερο πρόβλημα με τη θέση οδήγησης και στα δύο μοντέλα όπως και με το διαθέσιμο ύψος όταν βέβαια η οροφή είναι κλειστή. Το τιμόνι του MGF είναι χαμηλά τοποθετημένο ενώ το σκληρό σε αίσθηση πεντάλ του συμπλέκτη έχει λάθος κλίση.
Η ορατότητα που προσφέρουν τα δύο αυτά ρόουντστερ αυτοκίνητα είναι περιορισμένη, ειδικά στο MGF όπου το πίσω παράθυρο είναι πλαστικό και θολώνει με το πέρασμα του καιρού. Ο συνοδηγός στο MX-5 έχει περισσότερο χώρο για τα πόδια, καθώς στο MGF στη σχετική θέση υπάρχει ένας μηχανισμός ο οποίος περιορίζει τον διαθέσιμο χώρο. Το MGF διαθέτει δύο μικρούς αποθηκευτικούς χώρους στο εμπρός και το πίσω τμήμα του αμαξώματος συνολικής χωρητικότητας 210 λίτρων, ενώ στο MX-5 ο όγκος του χώρου αποσκευών έχει πιο μικρή χωρητικότητα, της τάξεως των 145 λίτρων.
Στο MGF, το τιμόνι είναι χαμηλά τοποθετημένο, ενώ το πεντάλ του συμπλέκτη έχει λάθος κλίση.
Στο MX-5 η εργονομία είναι καλύτερη. Ο οδηγός κάθεται πιο χαμηλά και νιώθει συνολικά πιο άνετα.
Ο χώρος αποσκευών του MX-5 έχει μικρό όγκο της τάξεως των 145 λίτρων.
Πίσω από τον κινητήρα του MGF υπάρχει ένας αποθηκευτικός χώρος ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει μία μικρή βαλίτσα.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Mazda MX-5 1,6 - Rover MGF 1,6 Απέναντι στο κατεστημένο