Οι
διαφορές μεταξύ των δύο αυτοκινήτων συνεχίζονται και οδηγικά.
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα ο οδηγός είναι σε θέση να ξεχωρίσει
τον προσανατολισμό του κάθε αυτοκινήτου. Η Lancia έχει σφιχτή
ρύθμιση των αναρτήσεων ενώ το Corsa είναι πιο "μαλακό". Ετσι
το Υ εκδηλώνει αισθητά μικρότερες κλίσεις στις στροφές σε
σχέση με το Corsa που "γέρνει" περισσότερο. Και τα δύο αυτοκίνητα
έχουν υψηλά περιθώρια πρόσφυσης κάτι που οφείλεται και στη
μεγάλη διάσταση των ελαστικών τους. Η Lancia ακόμα και κάτω
από έντονη πίεση σε μια στροφή θα παραμείνει στην πορεία που
έχει χαράξει ο οδηγός ο οποίος έχει "σύμμαχους" τόσο το άμεσο
τιμόνι όσο και τα δυνατά με πολύ καλή αίσθηση φρένα. Το Corsa
με... πολλά χιλιόμετρα σε μια στροφή θα παρουσιάσει προοδευτικές
τάσεις υπερστροφής. Ομως το ηλεκτροϋδραυλικής υποβοήθησης
τιμόνι δεν παρέχει την κατάλληλη πληροφόρηση στα χέρια του
οδηγού, ενώ είναι και πιο αργό σε σχέση με του Υ (Corsa 3,0
στροφές, Υ 2,5 στροφές). Τα φρένα του όμως είναι δυνατά και
θα ακινητοποιήσουν έγκαιρα το αυτοκίνητο σε ένα φρενάρισμα
πανικού. Στον τομέα της άνεσης η μαλακή ανάρτηση του Corsa
αμβλύνει με καλύτερο τρόπο τις... μύριες κακοτεχνίες των δρόμων
μας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το Y είναι κουραστικό.
Και
τα δύο αυτοκίνητα της δοκιμής διαθέτουν στο βασικό
εξοπλισμό καλαίσθητες ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών
με λάστιχα διαστάσεων 195/50 για την Lancia (δεξιά)
και 185/55 για το Corsa (αριστερά).
Στις στροφές η Lancia Y εμφανίζει μικρές
κλίσεις με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και ο οδηγός είναι σε
θέση να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα.
Παράλληλα το τιμόνι είναι ιδιαίτερα γρήγορο με πολύ καλή αίσθηση.
To Opel Corsa διαθέτει σχετικά μαλακή
ρύθμιση των αναρτήσεων με αποτέλεσμα να παρουσιάζει μεγαλύτερες
κλίσεις σε σχέση με το Y. Σε κλειστές στροφές και με... πολλά
χιλιόμετρα παρουσιάζει πολύ προοδευτικά μετατόπιση του πίσω
μέρους ενώ τα όρια πρόσφυσής του είναι ιδιαίτερα ψηλά.
Opel Corsa 1,2 - Lancia Y 1,2 Elefantino Rosso Διαφορετικής φιλοσοφίας