ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/12/2000
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/12/2000

Γερμανική ποιότητα - Ιταλική σχεδίαση

Εσωτερικά -όπως και εξωτερικά άλλωστε- ακολουθείται σχεδιαστικά εντελώς διαφορετική φιλοσοφία. Το ταμπλό του Corsa διαθέτει απαλές καμπύλες με "καθαρές" γραμμές και παραπέμπει σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Αντιθέτως το ταμπλό της Lancia έχει πιο νεανικό σχεδιασμό με τον πίνακα οργάνων στη μέση του ταμπλό να κλέβει την "παράσταση". Ομως λόγω της θέσης του απαιτεί από τον οδηγό κάποια εξοικείωση μέχρι να συνηθίσει να κοιτάει στο κέντρο και όχι μπροστά. Παράλληλα η επένδυση με αλκαντάρα στο εμπρός τμήμα δίνει ένα πολυτελές ύφος. Η κεντρική κονσόλα και των δύο μοντέλων διαθέτει πλαστικό κάλυμμα μεταλλικής γκρι απόχρωσης ενώ στο Corsa υπάρχει στο πάνω μέρος της οθόνη πολλαπλών ενδείξεων (θερμοκρασία, ώρα, ρυθμίσεις ηχοσυστήματος κ.λπ.). Η ποιότητα, το φινίρισμα και η συναρμογή των πλαστικών μερών του Corsa βρίσκονται σε πιο υψηλά επίπεδα σε σχέση με της Lancia ενώ και στα δύο αυτοκίνητα δεν παρατηρήθηκαν τριγμοί. Εργονομικά προβλήματα δεν υπάρχουν και στα δύο αυτοκίνητα ενώ ο οδηγός θα βρει εύκολα τη σωστή θέση οδήγησης. Στο εσωτερικό του Corsa θα φιλοξενηθούν με μεγαλύτερη άνεση πέντε επιβάτες λόγω του μεγαλύτερου πλάτους του πίσω καθίσματος και του ελαφρά περισσότερου χώρου για τα πόδια λόγω του μεγαλύτερου κατά 111 χιλ. μεταξονίου. Παράλληλα το Corsa υπερέχει και στο χώρο αποσκευών ο οποίος έχει χωρητικότητα 260 λίτρων έναντι 215 της Lancia. 

O χώρος αποσκευών του Corsa (αριστερά) έχει μεγαλύτερο άνοιγμα από του Y (δεξιά), καθώς και μεγαλύτερη χωρητικότητα κατά 45 λίτρα. 




Το ταμπλό του Corsa είναι πολύ καλά κατασκευασμένο με "στιβαρή" αίσθηση. Ευχάριστη νότα αποτελούν τόσο το λευκό φόντο του πίνακα οργάνων όσο και η πλαστική επένδυση της κεντρικής κονσόλας σε απόχρωση αλουμινίου. 





Ο σχεδιασμός του ταμπλό της Lancia Y είναι ιδιαίτερα νεανικός και σπορτίφ. Ο κεντρικά τοποθετημένος πίνακας οργάνων μοιάζει σαν συνέχεια της κεντρικής κονσόλας ενώ η επένδυση με αλκαντάρα στο ταμπλό δίνει μια πολυτελή αίσθηση. 


 Opel Corsa 1,2 - Lancia Y 1,2 Elefantino Rosso
 
Διαφορετικής φιλοσοφίας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Σπορτίφ η Lancia Υ, άνετο το Opel Corsa
Γερμανική ποιότητα - Ιταλική σχεδίαση
Υπεροχή της LANCIA σε κινητήρα και επιδόσεις