Σταθερό και με αρκετά σίγουρο "πάτημα" είναι το Cuore τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.
Με ίδιο -αστικό- προσανατολισμό αλλά νέα εμφάνιση και πολλά ακόμη θετικά στοιχεία το νέο μίνι της Daihatsu συνεχίζει να δίνει δυσανάλογα "ηχηρό" παρών σε σχέση με το μέγεθός του.
Ένα από τα πιο γνωστά "παιδιά της πόλης" στην ελληνική αγορά είναι το Daihatsu Cuore. Το όχημα της Ιαπωνικής εταιρείας, η οποία ειδικεύεται στην εξέλιξη και παραγωγή μίνι αυτοκινήτων, ανανεώθηκε πλήρως και φιλοδοξεί να λάβει το ρόλο του πρωταγωνιστή στην κατηγορία του. Το Cuore υποβλήθηκε σε σημαντικής έκτασης επεμβάσεις και ειδικά στον τομέα της σχεδίασης όπου η συνολική εικόνα του δε θυμίζει σε τίποτα το απελθόν μοντέλο, το σχήμα του οποίου κινδύνευε πλέον να χαρακτηριστεί ξεπερασμένο παρά το γεγονός ότι είχε ανανεωθεί μέσα στο 2002. Στο νέο Cuore τον πρώτο λόγο έχουν οι ευθείες και καθαρές γραμμές οι οποίες είναι πιο αυστηρές σε σχέση με το προηγούμενης γενιάς Cuore.
Οι καμπύλες γραμμές βρίσκονται σε δεύτερο πλάνο με κυριότερο σημείο προβολής την οροφή η οποία είναι κυρτή ειδικά προς το πίσω μέρος του οχήματος και συνδυάζεται αρμονικά με το υπόλοιπο του αμαξώματος. Εντύπωση προκαλεί φυσικά το εμπρός τμήμα του Cuore και ειδικά το έντονα επικλινές καπό του κινητήρα και τα τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα τα οποία προσδίδουν στο όχημα πολύ χαριτωμένο "βλέμμα" και νεανικό ύφος.
Κοιτώντας το Cuore από το πλάι εντύπωση προκαλεί ένα σύνολο από σχεδιαστικά "νεύρα" δύο από τα οποία διατρέχουν κατά μήκος το αμάξωμα ενώ τα άλλα δύο βρίσκονται στα φτερά των τροχών περιορίζοντας έτσι τη σχετική μονοτονία που συνεπάγεται η γενικά κυβιστική αντίληψη της σχεδίαση και το κάθετο κόψιμο των πλευρικών τμημάτων του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα τα οποία βρίσκονται σχετικά ψηλά στις τελευταίες κολόνες ενώ η πέμπτη πόρτα έχει αρκετά χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και αποδεικνύεται αρκετά πρακτική. Συνολικά το Cuore χρησιμοποιεί περισσότερα αισθητικά στοιχεία από μοντέλα που η Daihatsu διαθέτει στην ιαπωνική αγορά σε ένα σύνολο το οποίο δεν απέχει από τα ευρωπαϊκά πρότυπα ενώ είναι και αξιοσημείωτα σύγχρονο.
Σε τεχνικό επίπεδο η πλατφόρμα έχει δεχτεί πολλές αλλαγές (το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 30 χιλ. από ότι στο παρελθόν) ενώ και με στόχο την ασφάλεια έχουν γίνει νέες ενισχύσεις ειδικά στο πλαϊνό τμήμα ενώ υπάρχουν και ζώνες σταδιακής παραμόρφωσης. Οι χώροι είναι βελτιωμένοι σε ό,τι αφορά τους επιβάτες ενώ αύξηση κατά 17 λίτρα υπάρχει και στον περιεχόμενο όγκο του χώρου αποσκευών (157 από 140). Στο εσωτερικό πάντως ο μεγάλος πρωταγωνιστής είναι το ταμπλό το οποίο αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο την αναβάθμιση που χαρακτηρίζει γενικά το Cuore στον τομέα της αισθητικής. Ο πίνακας οργάνων ξεχωρίζει από τα μεγάλα και ευανάγνωστα όργανα που διαθέτουν όμορφο φωτισμό ενώ και η κεντρική κονσόλα έχει σύγχρονο ύφος.
Από πλευράς μηχανικών μερών ο κινητήρας των 989 κ.εκ. (59 εργοστασιακοί ίπποι/6.000 σ.α.λ.) συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στις οποίες ανήκουν και οι αρκετά υψηλές επιδόσεις για τα δεδομένα της κλάσης. Οι τιμές ξεκινούν από τα 7.990 ευρώ για την τρίθυρη έκδοση του Cuore και από 8.190 ευρώ για την πεντάθυρη.
Ένα εντελώς νέο και σαφώς νεανικό πρόσωπο λανσάρει στην κατηγορία των μίνι η Daihatsu με το Cuore.
Μας άρεσε
Η σχεδίαση του εσωτερικού και ειδικά ο πίνακας οργάνων.
Οι θήκες για μικροαντικείμενα και για ποτήρια στην κεντρική κονσόλα.
Δε μας άρεσε
Οι μεγάλες διαδρομές του επιλογέα του κιβωτίου.
Ολόκληρο το ταμπλό δείχνει να βρίσκεται σχετικά μακριά από τα χέρια του οδηγού.
Kινητήρας
Σύγχρονος, νευρικός αλλά όχι και ιδιαίτερα πολιτισμένος είναι ο κινητήρας των 989 κ.εκ. του Cuore.
Αναμφίβολα ο κινητήρας του νέου Cuore ανήκει στους πιο σύγχρονους και τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες της εποχής μας. Το μηχανικό σύνολο των 989 κ.εκ. διαθέτει τρεις κυλίνδρους με δώδεκα βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους τοποθετημένους επικεφαλής.
Επίσης φέρει το γνωστό σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων της Daihatsu (DVVT) αλλά και μια καινούργια πολλαπλή εισαγωγής. Η ισχύς που ανακοινώνει η φίρμα είναι 59 ίπποι (τρεις επιπλέον έναντι του προγενέστερου) και στην πράξη αποδεικνύεται υπεραρκετή για την κίνηση του αμαξώματος καθώς τόσο η αμεσότητα στην απόκριση και η ευκολία με την οποία ανεβαίνουν οι ρυθμοί περιστροφής είναι τα βασικά του χαρακτηριστικά.
Η νευρική λειτουργία του επιτρέπει την επίτευξη πολύ καλών επιδόσεων, όμως συνοδεύεται από αρκετό θόρυβο (ενοχλητικός στις υψηλές στροφές) και είναι σχετικά τραχύς. Οι καλές επιδόσεις είναι αισθητές και στην κατανάλωση καυσίμου (7,0 λτ/100 χλμ).