Σταθερό και με αρκετά σίγουρο "πάτημα" είναι το νέο Cuore τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.
Η δομή των αναρτήσεων στο Cuore βασίζεται σε αυτή του προγενέστερου οχήματος και περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός με βραχίονα σχήματος "L" και ημιάκαμπτο άξονα πίσω με ετερόκεντρα αμορτισέρ και ελατήρια (αντιστρεπτικές δοκοί διατίθενται στο επίπεδο εξοπλισμού High Grade και όχι στις βασικές εκδόσεις). Εύλογα λοιπόν το όχημα εμφανίζει υποστροφή εάν πιεστεί μέσα στη στροφή χωρίς αυτό το γεγονός πάντως να προβληματίζει καθώς ο έλεγχος είναι εφικτός μέσω του τιμονιού το οποίο έχει καλή αίσθηση και ηλεκτρική (προαιρετική) υποβοήθηση. Πάντως ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες (οι οποίες είναι απόλυτα εφικτές χάρη στον ισχυρό του κινητήρα) το Cuore παραμένει σταθερό και δεν έδειξε να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από οδικές ανωμαλίες ή πλευρικούς ανέμους αν και παρατηρούνται κάποιες τάσεις πλεύσεις χωρίς περαιτέρω ανησυχία για τον οδηγό. Αυτό το χαρακτηριστικό αποτελεί φυσικά απόρροια της αρκετά μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης η οποία στοχεύει στις αστικές μετακινήσεις κυρίως και στην εύκολη απορρόφηση κραδασμών στους δρόμους της πόλης, πεδίο στο οποίο τα καταφέρνει υπέρ του δέοντος καλά. Καλές επιδόσεις λοιπόν και σβέλτες μετακινήσεις χωρίς όμως το Cuore να μπορεί να θεωρηθεί σπορτίφ καθώς τόσο οι κλίσεις που αναπτύσσονται στις στροφές όσο και ο επιλογέας του κιβωτίου ο οποίος δεν αρέσκεται σε γρήγορες αλλαγές δεν εμπνέουν για κάτι τέτοιο. Καλή απόδοση έχει το σύστημα των φρένων με δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω ενώ κατάλληλα για το χαρακτήρα του οχήματος έδειξαν να είναι και τα ελαστικά διαστάσεων 155/65 R13 καθώς αρκετά ικανοποιητική είναι η ελκτική πρόσφυση.