Το ταμπλό έχει πολύ όμορφη εμφάνιση ενώ τόσο η συναρμολόγηση όσο και η ποιότητα των υλικών είναι αρκετά καλές.
Πολύ θετικές εντυπώσεις αφήνει το εσωτερικό του Cuore κυρίως λόγω αισθητικής καθώς η συντηρητική εικόνα του προγενέστερου οχήματος έδωσε τη θέση της σε ένα πολύ σύγχρονο ταμπλό. Ο πίνακας οργάνων έχει νέα διάταξη εσωτερικά με μεγάλο ταχύμετρο και στροφόμετρο τα οποία διαθέτουν επιχρωμιωμένο πλαίσιο και πολύ ευχάριστο φωτισμό. Η κεντρική κονσόλα εμφανίζει επίσης ριζικές αλλαγές καθώς το ηχοσύστημα βρίσκεται στο πάνω μέρος και όχι στη μέση ενώ τα χειριστήρια για τον κλιματισμό-εξαερισμό εκτός από τη νέα εμφάνιση που διαθέτουν βρίσκονται επίσης σε νέα θέση. Το μοναδικό στοιχείο το οποίο ενδέχεται να ενοχλήσει είναι η τοποθέτηση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα αριστερά από τον οδηγό και πίσω από το τιμόνι. Συνολικά πάντως η εργονομία είναι καλή αν και υπάρχει η αίσθηση ότι όλο το ταμπλό είναι σχετικά μακριά από τον οδηγό, γεγονός πάντως που ενισχύει την αίσθηση ευρυχωρίας στο εσωτερικό. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται έχουν σκληρή υφή όχι όμως και φτηνή όψη, κάτι που προσθέτει πολλούς πόντους στο τελικό αποτέλεσμα.
Το καθ' ύψος ρυθμιζόμενο τιμόνι και το ανάλογο κάθισμα δημιουργούν τις προϋποθέσεις για εύκολη εύρεση της κατάλληλης θέσης οδήγησης ενώ τα καθίσματα εκτός από πολύ ευχάριστες στην όψη επενδύσεις παρέχουν και αρκετά καλή στήριξη. Από τη βασική του έκδοση (Low Grade) το Cuore εξοπλίζεται με δύο μετωπικούς αερόσακους και air-condition ενώ στο επίπεδο High Grade προστίθενται όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις για παράθυρα (εμπρός-πίσω) και καθρέφτες και ακόμη δίχρωμος πίνακας οργάνων κ.λπ. Το ABS, οι δύο πλευρικοί αερόσακοι, η υποβοήθηση του τιμονιού και η καθ' ύψος ρύθμιση τιμονιού και καθίσματος είναι έξτρα.
Η θέση οδήγησης ικανοποιεί χάρη στις ρυθμίσεις τιμονιού και καθίσματος καθ' ύψος.