Υποστροφικό αλλά ευχάριστο είναι το Ιbiza FR σε δρόμο με στροφές.
Η έκδοση του Ibiza με την ονομασία FR (Formula Racing) θα αποτελέσει από τον άλλο μήνα την πλέον σπορτίφ έκδοση της σειράς.
H Seat εκδηλώνει συνήθως τις "ανησυχίες" της μέσω των εκδόσεων Cupra που αποτελούν τις πιο σπορτίφ προτάσεις των μοντέλων της. Στην περίπτωση του Ibiza, ενδιάμεσα στις εκδόσεις των 101 ίππων και του Cupra με τους 180 ίππους (που θα παρουσιαστεί στη προσεχή έκθεση της Γενεύης και το λανσάρισμα θα γίνει στα τέλη του 2004), η Seat παρουσίασε την έκδοση FR η οποία και θα αποτελεί από το Μάρτιο τη δυνατότερη έκδοσή του. Τα κύρια χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν το FR από τα υπόλοιπα Ibiza είναι οι νέοι προφυλακτήρες και η εμπρόσθια κυψελοειδής μάσκα, οι 16ιντσες ζάντες με τα διάστασης 205/45 ελαστικά, τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, οι βαμμένοι στο χρώμα του τιτανίου εξωτερικοί καθρέφτες και η διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης. Τα λογότυπα FR που κοσμούν τις κολόνες των θυρών καθώς και το λογότυπο "20VT" στο πίσω μέρος, υποδηλώνουν τη διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης σε περίπτωση που όλα τα παραπάνω δεν παρατηρηθούν. Στο εσωτερικό η μοναδική διαφορά του Ibiza FR με τα μικρότερα σε ισχύ "αδέλφια" του εστιάζεται στον πίνακα οργάνων ο οποίος φέρει πλέον λευκό περίγραμμα καθώς και στα καθίσματα που παρέχουν καλύτερη στήριξη στα σώματα. Aντίθετα, εκεί όπου το FR αμφισβητεί τη συγγένειά του με τα υπόλοιπα Ibiza είναι σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς αφού ο κινητήρας και μόνο αρκεί για να την αλλάξει ριζικά. Η ισχύς των 150 ίππων που μεταφέρονται στο δρόμο μέσω των εμπρόσθιων τροχών απαιτεί λεπτούς χειρισμούς στις στροφές, ιδιαίτερα αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί γρήγορα, αφού η υποστροφή κάνει εύκολα την εμφάνισή της. Η ρύθμιση των αναρτήσεων όμως συνάδει με τον σπορ χαρακτήρα του FR και ευχαριστεί σε τέτοιες συνθήκες, κάτι που ισχύει και για το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με την καλή αίσθηση. Η έκδοση FR του Ibiza θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας περί τα μέσα Μαρτίου και η τιμή της -αν και δεν έχει ακόμα καθοριστεί- αναμένεται να μην ξεπερνά τα 20.000 ευρώ ενώ ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει 4 αερόσακους, ABS, TCS, ηλεκτρονικό κλιματισμό και ηλεκτρικές ευκολίες, με προαιρετική επιλογή το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP).
Κινητήρας
Γνωστός για τις "άγριες" καταβολές του ο 1.800άρης κινητήρας του Ομίλου εφοδιάζει και αυτήν τη γενιά του Ibiza. Με 150 ονομαστικούς ίππους, το πεντακύλινδρο εικοσαβάλβιδο μηχανικό σύνολο αρκεί για να προσδώσει ανταγωνιστικές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.154 κιλών που μεταφράζονται -σύμφωνα με τη Seat- σε 8,4 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ. από στάση και τα 216 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Η λειτουργία του αποτελεί υπόδειγμα για υπερτροφοδοτούμενο σύνολο αφού επιδεικνύει πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές ενώ έχει θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων είναι αραιή.