ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/2/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2004
Πρώτη επαφή
H Formula για να γίνει Racing
Οδική συμπεριφορά
Πιο “απόλυτη” η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο
Η δύναμη του κινητήρα έχει άμεση σχέση με την οδική συμπεριφορά του Ibiza FR. Η μετάδοση της κίνησης των 150 ίππων στους εμπρός τροχούς συνδέεται άμεσα με την εύκολη εμφάνιση της υποστροφής καθιστώντας την ετοιμότητα του οδηγού απαραίτητη αν θελήσει να κινηθεί γρήγορα σε δρόμο με στροφές. Κύριο χαρακτηριστικό σε τέτοιες περιπτώσεις αποτελεί το γεγονός ότι το FR δε θα υπερστρέψει με το άφημα του δεξιού πεντάλ αλλά θα ελαφρύνει το πίσω μέρος ούτως ώστε ο οδηγός να τοποθετήσει εκ νέου το εμπρόσθιο μέσα στην στροφή. Όλα αυτά βέβαια αν το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (προαιρετικός εξοπλισμός) είναι απενεργοποιημένο, αφού σε αντίθετη περίπτωση το Ibiza FR διαγράφει γρήγορα και με ασφάλεια τροχιές. Οι αλλαγές στην ανάρτηση σε σχέση με τα "απλά" Ibiza (μεγαλύτερη αντιστρεπτική του εμπρός άξονα, 25% σκληρότερα ελατήρια εμπρός και κατά 10% πίσω) και η γενικότερα σφιχτή ρύθμισή της συμβάλλουν στη διαμόρφωση του σπορ χαρακτήρα του FR, μετριάζοντας τα επίπεδα άνεσης των επιβατών, προσφέροντας όμως από την άλλη πολύ καλή σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες και έλεγχο στις στροφές. Το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού ενώ χαρακτηρίζεται και άμεσο. Τα φρένα που αποτελούνται από δίσκους σε όλους τους τροχούς (αεριζόμενοι εμπρός) ακινητοποιούν εύκολα το αμάξωμα του Ibiza FR, όμως χάνουν την αποτελεσματικότητά τους στη συχνή -και βίαιη- χρήση.

 
 Seat Ibiza FR
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - χώροι