Τα τρία αυτοκίνητα ξεχωρίζουν για
τον νεανικό χαρακτήρα, την ευελιξία και τις χαμηλές τιμές αγοράς.
Τα Daihatsu Cuore, Fiat Seicento και Suzuki Alto δίνουν ραντεβού στο κέντρο των μεγαλουπόλεων καθώς εκεί εντοπίζεται ο βασικός χώρος δράσης αυτών των μίνι οχημάτων.
Όλες οι μεγάλες πόλεις τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς ασφυκτιούν κάτω από βεβαρημένες κυκλοφοριακές συνθήκες. Μία από τις πιο καθιερωμένες λύσεις που προτείνονται από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι τα μίνι οχήματα, τα οποία παραμένουν δημοφιλή, αν και τον τελευταίο καιρό δέχονται σκληρές "επιθέσεις" από διάφορες άλλες κλάσεις όπως τα μικρά οχήματα ή τα μίνι πολυχρηστικά.
Το segment των μίνι αυτοκινήτων δεν είναι ένα από τα πολυπληθή, για την ακρίβεια οι πρωταγωνιστές (βάσει της κατηγοριοποίησης του Auto Τρίτη) είναι τρεις: το πρόσφατα αφιχθέν στην Ελλάδα Daihatsu Cuore, το Fiat Seicento και το Suzuki Alto. Εμπορικά πιο επιτυχημένο κατά το 2003 ήταν το Fiat (2.236 οχήματα), ακολουθούμενο από το Suzuki (503) και το Daihatsu (162 οχήματα). Το νούμερο βέβαια για το Cuore αφορά τις πωλήσεις του προηγούμενης γενιάς μοντέλου.
Πρόκειται για μια άτυπη κόντρα ανάμεσα σε έναν ευρωπαίο και δύο ιάπωνες κατασκευαστές οι οποίοι ειδικεύονται πολλά χρόνια σε αυτού του είδους και μεγέθους κατασκευές. Το Daihatsu μάλιστα δείχνει ότι υιοθετεί πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από τα οχήματα που διαθέτει η φίρμα στην Ιαπωνία. Οι ευθείες και σχετικά αυστηρές γραμμές υπερτερούν ποσοτικά των καμπύλων στο αμάξωμα του Cuore το οποίο επίσης διακρίνεται και από ένα αρκετά επιθετικό προφίλ λόγω της σχεδίασης του εμπρόσθιου προφυλακτήρα με τους δύο κάθετους και μικρούς αεραγωγούς στα άκρα του. Αντίστοιχα το Seicento είναι αρκετά πιο "χαρούμενο" και έχει χαρακτήρα ελαφρώς πιο νεανικό με όμορφες καμπύλες και ωοειδή σχήματα ειδικά στο εμπρόσθιο μέρος. Το δε Alto δείχνει να βρίσκεται κάπου ανάμεσα ισορροπώντας επιτυχημένα ανάμεσα σε ένα σοβαρό και νεανικό, αστικό ύφος. Στο εσωτερικό, αυτά τα γνωρίσματα είναι ακόμη πιο προφανή, με το μεν Cuore να δείχνει ότι είναι το νεότερο ηλικιακά, το Seicento να ξεχωρίζει για τη μοντέρνα εμφάνισή του (ναι, παρά το ότι πρόκειται για όχημα του 1998) ενώ το Alto είναι πιο ουδέτερο αλλά ικανοποιητικό.
Από πλευράς κόστους, τα τρία οχήματα προτάσσουν το κυριότερο κίνητρο για την αγορά ενός εξ αυτών με τιμές από 7.220 ευρώ (Seicento), 7.990 (Cuore) και 8.498 (Alto).
ΣΥΝ : O ευανάγνωστος, πλήρης και σύγχρονος πίνακας οργάνων. Η καθ' ύψος ρύθμιση του τιμονιού και του καθίσματος.
ΠΛΗΝ : Οι διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων που βρίσκονται αριστερά από το τιμόνι.Η αίσθηση του τιμονιού στις υψηλές ταχύτητες είναι αρκετά ελαφριά.
ΣΥΝ : Η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας με τα στρογγυλά μπουτόν. Η αίσθηση του τιμονιού τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.
ΠΛΗΝ : Ο μικρός πίνακας οργάνων, το "απομακρυσμένο" στροφόμετρο και η έλλειψη δείκτη θερμοκρασίας. Οι καθρέφτες είναι μικροί σε μέγεθος και χρειάζονται εξοικείωση.
ΣΥΝ : Ο επιλογέας του κιβωτίου έχει καλή αίσθηση.Οι δύο ποτηροθήκες στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
ΠΛΗΝ : Τα χειριστήρια του συστήματος εξαερισμού και κλιματισμού είναι παλαιάς σχεδίασης. Το τιμόνι είναι ασαφές στον αυτοκινητόδρομο.