ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/2/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/2/2004
Test mtx
Ραντεβού στο κέντρο
Κινητήρες - Επιδόσεις
Ο κινητήρας του Daihatsu Cuore έχει το μικρότερο κυβισμό (989 κ.εκ.) και είναι τρικύλινδρος με 12 βαλβίδες και σύστημα μεταβλητού χρονισμού. Το μοτέρ αυτό είναι ιδιαίτερα σύγχρονο και ισχυρό (αποδίδει 59 ονομαστικούς ίππους) προσφέροντας καλές επιδόσεις, όμως χαρακτηρίζεται από αρκετά τραχιά και νευρώδη λειτουργία αλλά και κάποιες δονήσεις που γίνονται αισθητές στο θάλαμο των επιβατών. Ο κινητήρας του Seicento είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος και οκταβάλβιδος των 1.108 κ.εκ. και 54 ίππων που εφοδίαζε παλαιότερα και το Punto ενώ "στις ημέρες μας" συναντάται και στη βασική έκδοση του Panda. Πρόκειται για ένα ισχυρό μοτέρ με αρκετά άγριο ήχο το οποίο κινεί ιδιαίτερα γρήγορα το Ιταλικό σούπερ μίνι. Η λειτουργία του είναι πιο πολιτισμένη απ' ό,τι ισχύει για τα άλλα δύο οχήματα, όμως ο θόρυβος και σε αυτή την περίπτωση είναι ιδιαίτερα αισθητός. Το μηχανικό σύνολο του Alto είναι το μόνο τετρακύλινδρο και 16βάλβιδο της δοκιμής αποδίδοντας 63 ίππους που είναι και η μεγαλύτερη ονομαστική ισχύς ανάμεσα στα τρία οχήματα. Στην πράξη το Seicento εμφανίζει τις καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει και το Cuore την καλύτερη επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα. Το Alto εμφανίζει συνολικά καλές επιδόσεις και ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την επιτάχυνση 80-120 χλμ/ώρα.
Cuore
Seicento
Alto

 
 Daihatsu Cuore - Fiat Seicento - Suzuki Alto
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες - Επιδόσεις
Eσωτερικό
Χώροι
Διαμάχη άνεσης και σπορτίφ αίσθησης