ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/3/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/3/2004
Πρώτη επαφή
Kia Picanto
Picantικη γεύση
Το Picanto συνδυάζει την άνεση με την ασφαλή οδική συμπεριφορά.
Η Kia κάνει την πρώτη της είσοδο στα μίνι πολυχρηστικά αυτοκίνητα με το Picanto. Ένα ανταγωνιστικό όχημα με δυνατούς κινητήρες 1,0 και 1,1 λίτρων, σύγχρονη σχεδίαση, καλή ποιότητα και ανταγωνιστική σχέση τιμής - αξίας.
Το 2004 αποτελεί σταθμό για την ιστορία της Kia, καθώς γιορτάζει τα 60 χρόνια από την ίδρυσή της. Σε παγκόσμιο επίπεδο σημειώσε πέρυσι αύξηση πωλήσεων, ενώ συγκεκριμένα στην Ευρωπαϊκή αγορά το 2003 οι ταξινομήσεις της αυξήθηκαν κατά 41% φτάνοντας τις 127.058 μονάδες. Με την έλευση νέων μοντέλων όπως είναι πρώτα απ' όλα το Picanto, δύο μήνες πιο μετά το νέο μικρομεσαίο Cerato, το νέο πολυχρηστικό Carens προς το καλοκαίρι και το νέο εκτός δρόμου Sportage τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, η Kia αναμένεται να αυξήσει σημαντικά το μερίδιό της και στην Ελλάδα (από 1,4% το 2003 υπολογίζεται στο 3,0% το 2004). Το πρώτο όχημα της Kia για το 2004, το Picanto, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε κατά την επίσημη παγκόσμια παρουσίασή του στους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου στην Ιταλία. Η πρώτη εικόνα που λάβαμε κοιτώντας το νέο μίνι ενός όγκου όχημα της Κορεάτικης φίρμας ήταν θετική. Η σχεδίασή του είναι ελκυστική και σύγχρονη, θυμίζοντας ορισμένα στοιχεία από ευρωπαϊκά αυτοκίνητα. Χαρακτηριστικά στοιχεία του αμαξώματός του με το πλήθος των καμπύλων επιφανειών αποτελούν τα εμπρός τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα και η ευμεγέθης μάσκα, η σφηνοειδής σχεδίαση του πλαϊνού τμήματος και τα ευμεγέθη πίσω κάθετα τοποθετημένα φανάρια. Ανάλογη είναι και η εντύπωση που λάβαμε από το εσωτερικό, καθώς χαρακτηρίζεται για τη μοντέρνα εμφάνισή του, τον ευχάριστο διάκοσμο και την καλή ποιότητα κατασκευής. Οι χώροι για τους επιβάτες μας ικανοποίησαν έχοντας υπ' όψιν τον ανταγωνισμό, όχι όμως και ο χώρος αποσκευών. Το Picanto "χτίστηκε" πάνω σε μία νέα πλατφόρμα, ενώ το μόνο στοιχείο που διαθέτει από τη Hyundai είναι οι κινητήρες του 1,0 και των 1,1 λίτρων. Με το μεγαλύτερο κινητήρα θα λανσαριστεί το Picanto στην Ελλάδα στις αρχές του Απριλίου, καθώς έχει ήδη ξεκινήσει η παραγωγή του στην Κορέα. Ωστόσο ανάλογα με τη ζήτησή του υπάρχει το ενδεχόμενο δύο μήνες περίπου αργότερα να αντικατασταθεί από το "χιλιάρι". Η βασική έκδοση των 1,1 λίτρων θα κοστίζει 8.650 ευρώ, ενώ στον εξοπλισμό της θα περιλαμβάνει αερόσακο οδηγού, υδραυλικό τιμόνι, κλιματισμό και ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές. Η πιο πλούσια έκδοση θα περιλαμβάνει επιπλέον ABS, αερόσακο συνοδηγού και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις στην τιμή περίπου των 9.500 ευρώ.



Ζωηρός ο κινητήρας των 1,1 λίτρων
Ο κινητήρας των 1,1 λίτρων έχει αρκετή "ζωηράδα" από τους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής και κινεί σβέλτα το μίνι πολυχρηστικό όχημα.
Το Picanto εφοδιάζεται με δύο κινητήρες 1,0 και 1,1 λίτρων ονομαστικής ισχύος 61 και 65 ίππων. Κατά την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του αυτοκινήτου υπήρχαν διαθέσιμες μόνο οι εκδόσεις με το μεγαλύτερο μηχανικό σύνολο, καθώς δεν είχε ακόμα ξεκινήσει η παραγωγή των μοντέλων με το μικρότερο μοτέρ. Ο 12βάλβιδος τετρακύλινδρος κινητήρας των 1,1 λίτρων μας άφησε συνολικά πολύ καλές εντυπώσεις. Το τράβηγμά του από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας είναι θετικό, ενώ σε συνδυασμό με τον καλό σε αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων ευνοεί στις μετακινήσεις στην πόλη. Στον αυτοκινητόδρομο όπου κινηθήκαμε για περισσότερα χιλιόμετρα, διατηρούσε με άνεση ταχύτητες ακόμα και άνω των 120 χλμ./ώρα, ενώ ο παραγόμενος θόρυβος είχε λογική ένταση. Παράλληλα σύμφωνα με τη Kia δύο από τα σημαντικά πλεονεκτήματα του μηχανικού συνόλου των 1,1 λίτρων είναι η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων.

 
  Kia Picanto
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Στο δρόμο