Το Picanto προσφέρει καλή άνεση στο δρόμο, με καλό σε αίσθηση τιμόνι και αποτελεσματικά φρένα στις εκδόσεις με το ABS, οι οποίες ήταν διαθέσιμες.
Από τα πρώτα μέτρα που διανύσαμε από τη Φλωρεντία προς τη Τοσκάνη με το Picanto, τα πρώτα στοιχεία που μας άφησαν θετική εντύπωση ήταν η ευκολία στους χειρισμούς και η ευελιξία που παρουσιάζει. Ο οδηγός βρίσκει εύκολα την κατάλληλη θέση οδήγησης, χάρη και στην καθ' ύψος ρύθμιση του τιμονιού, ενώ τα ψηλά τοποθετημένα καθίσματα και οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες ευνοούν στην περιμετρική ορατότητα. Τα καθίσματα προσφέρουν καλή άνεση και στήριξη στο σώμα ανάλογα με τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση αμβλύνει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στον αυτοκινητόδρομο με αυξημένες ταχύτητες κίνησης υπήρχαν τάσεις πλεύσης σε συνεχόμενες ανωμαλίες, που προέρχονταν κυρίως από τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Ωστόσο σύμφωνα με την Kia τα μοντέλα που θα προορίζονται για την αγορά της Ευρώπης θα έχουν πιο σφιχτή σε ρύθμιση ανάρτηση σε σχέση με αυτά που υπήρχαν στην παρουσίαση, τα οποία ήταν προπαραγωγής και με τις κορεάτικες προδιαγραφές στην ανάρτηση. Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησαν τα φρένα (με δισκόφρενα και πίσω στις εκδόσεις με ABS), καθώς ακινητοποιούν έγκαιρα το ελαφρύ αμάξωμα, ενώ το αντίστοιχο πεντάλ έχει άμεση απόκριση στο πάτημα. Ικανοποιητική είναι και η αίσθηση του τιμονιού, όπως και η αμεσότητά του.