ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/3/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/3/2004
Test mtx
Opel Astra 1,8
Τρίτο και καλύτερο
Το νέο Astra συνδυάζει στοιχεία δυναμισμού αποπνέοντας παράλληλα συμπαγή αίσθηση.
Η τρίτη κατά σειρά γενιά του Astra τοποθετείται ανάμεσα στις κορυφαίες προτάσεις της μικρομεσαίας κατηγορίας. Η δυναμική του εμφάνιση, η πολύ καλή εικόνα στους περισσότερους τομείς και οι ανταγωνιστικές τιμές αναμένεται να το φέρουν στις πρώτες θέσεις της λίστας των υποψήφιων αγοραστών.
Το προηγούμενο Astra ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στην Ελλάδα, όπως και στην Ευρώπη, καθώς ήταν μεταξύ των πρώτων οχημάτων σε πωλήσεις. Η νέα γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου της Opel έχει όλα τα προσόντα για να συνεχίσει με αξιώσεις την πορεία του προκατόχου, διότι εμφανίζει ένα σαφώς πιο σύγχρονο προφίλ, ενώ συνολικά είναι πιο αξιόλογη στους περισσότερους τομείς. Πρώτα απ' όλα το νέο Astra είναι σε θέση να ελκύσει το κοινό χάρη στη σχεδίαση του αμαξώματός του, η οποία είναι μοντέρνα με δυναμικά στοιχεία, ενώ παράλληλα αποπνέει στιβαρότητα από όποια πλευρά και να το κοιτάξει κανείς. Στο εμπρός τμήμα του νέου προϊόντος της Opel η σχεδίαση του προφυλακτήρα και της μάσκας θυμίζει το Vectra GTS, ενώ το βλέμμα θα εστιάσει στα πολυγωνικά ευμεγέθη φωτιστικά σώματα με το μαύρο κάτοπτρο και τα χρωμιωμένα στρογγυλά στοιχεία. Από το πλάι τα νεύρα στο ύψος των "ώμων" και η καμπύλη οροφή τονίζουν το δυναμισμό του, ενώ ελκυστική είναι και η πίσω όψη του. Οι διαστάσεις του αμαξώματός του έχουν αυξηθεί σε σχέση με το παλαιότερο μοντέλο κατά 138 χιλ. σε μήκος, 44 χιλ. σε πλάτος και 35 χιλ. σε ύψος. Καμία ομοιότητα δεν υπάρχει και στο εσωτερικό μεταξύ του Astra δεύτερης και τρίτης γενιάς, με το νεότερο να παρουσιάζει μία πολύ πιο σύγχρονη εικόνα. Παράλληλα η ποιότητα κατασκευής είναι από τις κορυφαίες στην κατηγορία. Σε επίπεδο χώρων για τους επιβάτες δεν έχει ανάλογα κορυφαία επίδοση και τοποθετείται ένα "κλικ" χαμηλότερα από τις σημαντικότερες προτάσεις της κατηγορίας. Τεχνολογικά το νέο Astra εμφανίζεται προηγμένο, καθώς περιλαμβάνει πλήθος αυτοματισμών και συστημάτων ασφαλείας (κυρίως προαιρετικά), όπως είναι το σύστημα IDS Plus, το οποίο συνδυάζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας μαζί με ένα σπορ πρόγραμμα ρύθμισης της ανάρτησης του τιμονιού και του γκαζιού. Ωστόσο στη δομή της ανάρτησης διατηρήθηκε ο πίσω (βελτιωμένος) ημιάκαμπτος άξονας τη στιγμή που σημαντικοί ανταγωνιστές διαθέτουν πιο σύνθετες αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων. Το "κερασάκι" στην τούρτα είναι οι ανταγωνιστικές τιμές του νέου Astra. H βασική έκδοση με τον κινητήρα 1,4 Twinport 90 ίππων κοστίζει από 14.257 ευρώ με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τέσσερις αερόσακους, ABS, air condition, πολλές ηλεκτρικές ανέσεις και ραδιοκασετόφωνο. Η έκδοση 1,6 Twinport 105 ίππων κοστίζει από 16.557 ευρώ, το 1,8 από 19.157 ευρώ και 26.257 ευρώ το 2,0Τ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά




Μας άρεσε
H δυνατότητα επιλογής πιο σπορ ρύθμισης ανάρτησης μέσω του διακόπτη Sport. Η ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής
Δε μας άρεσε
Η ανάρτηση (ειδικά στη ρύθμιση Sport) μετριάζει την άνεση Ο αγκώνας ακουμπάει στο υποβραχιόνιο όταν αυτό είναι σηκωμένο, στις αλλαγές των ταχυτήτων.
Κινητήρας
Ο κινητήρας των 1,8 λίτρων κινεί με άνεση το νέο Astra, ενώ παρουσιάζει ικανοποιητικό τράβηγμα.
Το μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων ονομαστικής απόδοσης 125 ίππων είναι ίδιο με αυτό του Vectra 1,8 και του Corsa 1,8 Gsi. To τράβηγμά του είναι ικανοποιητικό από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, ενώ ανεβάζει εύκολα στροφές. Η λειτουργία του είναι γραμμική, ωστόσο ο θόρυβος που παράγει κυρίως από τις μεσαίες στροφές και άνω γίνεται αισθητός στους επιβάτες. Οι ρυθμοί επιτάχυνσης από στάση είναι ικανοποιητικοί, ενώ αρκετά καλές είναι οι ρεπρίζ, κάτι που οφείλεται στη σωστή διάταξη των σχέσεων μετάδοσης και ωφελούν τον οδηγό στις προσπεράσεις. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει σχετικά σφιχτή αίσθηση, στοιχείο το οποίο γίνεται αισθητό κυρίως στις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Για τους πιο "ανήσυχους" οδηγούς το Σεπτέμβριο θα είναι διαθέσιμη η έκδοση με τον υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα των 200 ίππων.

 
 Opel Astra 1,8
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Στο δρόμο