Το εσωτερικό έχει μοντέρνα αισθητική και είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας σε ποιότητα κατασκευής.
Η εικόνα που λαμβάνει κανείς με την είσοδό του στο εσωτερικό του νέου Astra είναι θετική από την πρώτη στιγμή. Σχεδιαστικά εμφανίζει μοντέρνα στοιχεία, όπως είναι οι επενδύσεις απομίμησης αλουμινίου στην κεντρική κονσόλα και τιτανίου στις επενδύσεις των θυρών (στην έκδοση Cosmo), η τριγωνική κεντρική κονσόλα και η ακμή στο κέντρο του ταμπλό.
Ο πιο παρατηρητικός θα αντιληφθεί την προσοχή που έχει δοθεί στην ποιότητα κατασκευής, η οποία είναι από τις κορυφαίες στην κατηγορία. Μαλακά πλαστικά συναντώνται στο πάνω τμήμα του ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών, ενώ και τα σκληρά πλαστικά σε επιμέρους σημεία είναι καλής ποιότητας. Ανάλογα προσεγμένη είναι και η συναρμολόγηση των επιμέρους επιφανειών. Η εργονομία που προσφέρουν οι διακόπτες είναι καλή και ο οδηγός εξοικειώνεται γρήγορα με τη θέση και τις λειτουργίες τους. Επίσης η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, κάτι που αποδίδεται και στις πολλαπλές ρυθμίσεις του τιμονιού και του καθίσματος. Αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν λίγοι και μικρής χωρητικότητας, όπως είναι ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα και στις επενδύσεις στις πόρτες.
Το σπορτίφ σε εμφάνιση τιμόνι περιλαμβάνει ενσωματωμένους διακόπτες για το ηχοσύστημα και τον υπολογιστή ταξιδιού.
Από τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων απουσιάζει ο δείκτης θερμοκρασίας του νερού, ο οποίος έχει αντικατασταθεί από μια λυχνία.
Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, όπου αναγράφονται διάφορα στοιχεία για επιμέρους λειτουργίες.