ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/3/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/3/2004
Test mtx
Τρίτο και καλύτερο
Στο δρόμο
Ο οδηγός σε μια διαδρομή με στροφές είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του στιβαρού πλαισίου και της σφιχτής ανάρτησης.
To Astra τρίτης γενιάς είναι καλύτερο σε οδική συμπεριφορά σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο, χάρη στη βελτιωμένη ανάρτηση, το νέο πλαίσιο με τη μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, καθώς και το πλήθος των ηλεκτρονικών συστημάτων. To νέο μικρομεσαίο Opel είναι φιλικό στην καθημερινή οδήγηση, με το μόνο αρνητικό στοιχείο κατά τις αστικές μετακινήσεις να εντοπίζεται στη φαρδιά πίσω κολόνα που μειώνει την περιμετρική ορατότητα. Η έκδοση με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων στο επίπεδο εξοπλισμού Cosmo, έχει πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ και μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά. Παράλληλα το μοντέλο της δοκιμής ήταν εφοδιασμένο με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και ελαστικά διαστάσεων 205/45 (έναντι 205/55 R16 του βασικού εξοπλισμού). Η σφιχτή αυτή αίσθηση από την ανάρτηση γίνεται άμεσα αισθητή στους γεμάτους κακοτεχνίες δρόμους μετριάζοντας εν μέρει την άνεση κατά την κίνηση του αυτοκινήτου σε συνεχόμενες ανωμαλίες του οδοστρώματος, κάτι που γίνεται σημαντικά πιο αισθητό με την ενεργοποίηση της ρύθμισης Sport. Το θετικό στοιχείο φυσικά της σπορτίφ ρύθμισης είναι η πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε μια διαδρομή με στροφές, όπου το Astra καλύπτει και εκείνον που θα κινηθεί σε οριακούς ρυθμούς, καθώς και η υψηλή σταθερότητα στην ευθεία. Τα χαρακτηριστικά του νέου Astra στο δρόμο είναι ουδέτερα με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας επεμβαίνουν άμεσα εφόσον τείνει το αυτοκίνητο να γλιστρήσει. Η οδηγική αίσθηση που προσφέρει το νέο Astra με τη ρύθμιση Sport είναι αισθητά καλύτερη χάρη στην καλύτερη αμεσότητα του γκαζιού και του τιμονιού και τις μικρότερες κλίσεις του αμαξώματος. Το πολύ καλό "πακέτο" ενεργητικής ασφάλειας συμπληρώνουν και τα πολύ καλά σε αίσθηση και απόδοση φρένα.
Στην έκδοση 1,8 Cosmo τα ελατήρια και τα αμορτισέρ είναι πιο σφιχτά και η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι μικρότερη κατά 15 χιλιοστά.

 
 Opel Astra 1,8
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Στο δρόμο