ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2004
Test mtx
Daihatsu Cuore 1,0 (2002-2003)
Με ένα νέο, σύγχρονο τεχνολογικά κινητήρα 1,0 λίτρου, νέα μάσκα και "ρετουσαρισμένο" εσωτερικό το Daihatsu Cuore παρουσίασε το 2002 την υποψηφιότητά του στην κατηγορία των μίνι οχημάτων πόλης.
Η Daihatsu, γνωστή για την "εξειδίκευσή" της σε οχήματα πόλης αλλά και για τη σύγχρονη τεχνολογία που εφαρμόζει σε επίπεδο μηχανικών μερών, προχώρησε το 2002 στην επανατοποθέτηση του Cuore στην ελληνική αγορά. Το δημοφιλές, μίνι μοντέλο της Ιαπωνικής φίρμας αποτελεί χρόνια τώρα μια από τις επιλογές του υποψήφιου αγοραστικού κοινού που αναζητά ένα σβέλτο, οικονομικό και ευέλικτο αυτοκίνητο, είτε ως πρώτο (αν πρόκειται για άτομα νεαρής ηλικίας), είτε ως δεύτερο για μια οικογένεια. Ως γνωστόν, η νέα γενιά Cuore λανσαρίστηκε στην αγορά στις αρχές του 1999, με εντελώς νέα εμφάνιση, με νέο κινητήρα 1,0 λίτρου και με αμαξώματα τριών και πέντε θυρών. Η είσοδος του μοντέλου εκείνο τον καιρό ανέβασε τον "πήχυ"της κατηγορίας και τοποθετήθηκε δικαίως στην κορυφή όντας πιο πλήρες από αντίστοιχες προτάσεις του ανταγωνισμού, κυρίως στον τομέα της παθητικής ασφάλειας (δύο στάνταρ αερόσακοι). Τριάμισι χρόνια αργότερα, η φίρμα προβαίνει στην "καθιερωμένη" ανανέωση του προϊόντος της, πραγματοποιώντας επεμβάσεις στα... σημεία. Στόχος φυσικά αυτής της κίνησης είναι η διατήρηση μιας συνολικά ανταγωνιστικής εικόνας έως ότου παρθεί η απόφαση πλήρους αντικατάστασής του από τη νέα γενιά. Η ανάγκη για κάτι τέτοιο σαφώς και δεν είναι ακόμα επιτακτική καθώς το ανανεωμένο Cuore καλύπτει τις απαιτήσεις του κοινού της κατηγορίας και διεκδικεί με αξιώσεις κυρίαρχη θέση στις προτιμήσεις του. Στο Daihatsu Cuore facelift συναντάμε νέας σχεδίασης μάσκα με περισσότερες γρίλιες και επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο προφυλακτήρα που τώρα αποτελεί πιο φυσική συνέχεια του αμαξώματος. Αλλη εξωτερική διαφοροποίηση υφίσταται στην πίσω όψη και πιο συγκεκριμένα στα εκεί φωτιστικά σώματα. Σε αυτά, οι δείκτες αλλαγής πορείας φέρουν πλέον διάφανο κρύσταλλο και όχι πορτοκαλί. Ένας νέος, τεχνολογικά πιο σύγχρονος κινητήρας καθώς και νέες επενδύσεις στο εσωτερικό μέρος συμπληρώνουν το "παζλ" της ανανέωσης του μικρού μοντέλου, το οποίο θα προτιμηθεί για τη συνολικά πολύ καλή εικόνα του, παρά για κάποιο συγκεκριμένο τομέα στον οποίο υπερτερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στις ακριβότερες εκδόσεις, ο 1.000άρης κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (3 σχέσεις). Ο βασικός εξοπλισμός του Cuore είναι ικανοποιητικός, μόνο σε επίπεδο στοιχείων παθητικής ασφάλειας (βλέπε στάνταρ δύο αερόσακους). Σίγουρα, κάποιες μικρές -και ίσως ασήμαντες από πλευράς κόστους- προσθήκες, όπως ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, ο μοχλός για το άνοιγμα του πορτ μπαγκάζ, τα ηλεκτρικά παράθυρα και το διαιρούμενο πίσω κάθισμα θα καθιστούσαν τη βασική έκδοση πιο θελκτική στον πελάτη. Το ίδιο ισχύει και για το αιρ κοντίσιον που θεωρείται απαραίτητο για ένα αυτοκίνητο πόλης.

 
 Daihatsu Cuore 1,0 (2002-2003)
Νέος κινητήρας τεχνολογίας "DVVT"
Για άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις
To αντίπαλον δέος
Εσωτερικό καλής ποιότητας