Εύστροφος και ελαστικός είναι ο νέος 1.000άρης κινητήρας που κινεί το ανανεωμένο Daihatsu Cuore.
O νέος κινητήρας που τοποθετήθηκε παρουσιάζει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με τον παλιό. Ωστόσο η βασική του διαφοροποίηση συνίσταται στην υιοθέτηση της τεχνολογίας μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (DVVT) καθώς και στον πιο οικολογικό του χαρακτήρα. Το 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο (με την τραχειά λειτουργία) φέρει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και 12 συνολικά βαλβίδες. Καλύπτει και με το παραπάνω τις απαιτήσεις του μικρού αμαξώματος προσδίδοντας ικανοποιητικές επιδόσεις, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του είναι η πολύ καλή ευστροφία του. Ταυτόχρονα είναι ελαστικός αλλά και πρόθυμος στις εντολές του γκαζιού σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Εξαιρετική κρίνεται η συνεργασία του με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εμφανίζει σχετικά κοντές σχέσεις μετάδοσης. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο απαιτεί εργασίες συντήρησης κάθε 15.000 χλμ. ή μια φορά το χρόνο, ενώ καλύπτεται από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας 3 ετών ή 100.000 χλμ.