Σταθερό και απόλυτα ελεγχόμενο με το πίσω μέρος να παραμένει ακλόνητο στο όριο
Το Altea στο δρόμο συμπεριφέρεται ακριβώς όπως ένα καλοστημένο μικρομεσαίο αυτοκίνητο το οποίο προσεγγίζει περισσότερο την σπορτίφ αίσθηση παρά την παροχή υψηλών επιπέδων άνεσης στους επιβάτες. Έχοντας δανειστεί το πλαίσιο (πέραν των μηχανικών μερών) του ομίλου VW, το Altea διαθέτει άξονα πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος με σαφές θετικό αντίκτυπο όσον αφορά τη συμπεριφορά του ακόμα και στο όριο. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σφιχτή με αποτέλεσμα ορισμένες κυρίως εγκάρσιες ανωμαλίες να περνούν στο εσωτερικό, όμως αντ' αυτού το αμάξωμα είναι σταθερό στις υψηλές ταχύτητες και παρουσιάζει μικρές κλίσεις στις στροφές. Έτσι, το Altea ακόμα και με το σύστημα αντισπιναρίσματος των τροχών απενεργοποιημένο (TCS), απλά ανοίγει προοδευτικά την τροχιά του εμπρόσθιου μέρους προς την έξοδο της στροφής, κάτι που όμως διορθώνεται από το άμεσο σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση. Αυτή η τάση του εμπρόσθιου μέρους γίνεται μόνο όταν οι συνθήκες πρόσφυσης του οδοστρώματος το επιτρέπουν (χαμηλός συντελεστής τριβής) ενώ αντίθετα το πίσω μέρος του Altea παραμένει "γαντζωμένο" στο δρόμο ακόμα και αν ο οδηγός επιδιώκει την αποκόλλησή του. Τέλος τα φρένα επαρκούν για την ασφαλή ακινητοποίησή του σε συνθήκες φρεναρίσματος πανικού.
Το Seat Altea προσεγγίζει όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά τα αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας κάτι που αποτέλεσε πρωταρχικό σκοπό για την ίδια την εταιρεία.