H σταθερότητα που παρουσιάζει το αμάξωμα του Tucson είναι πολύ καλή σε κάθε περίπτωση.
Η Hyundai με το νέο όχημα ελεύθερου χρόνου εισέρχεται σε μία κατηγορία με καθιερωμένους αντιπάλους. Η συνολικά θετική εικόνα του Tucson, όπως και η ανταγωνιστική του τιμή αναμένεται όμως να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των αγοραστών.
Η σχεδίαση του Tucson στο πίσω τμήμα του αμαξώματος δεν θυμίζει άλλο αυτοκίνητο της Hyundai, αντιθέτως το εμπρός μοιάζει αρκετά με του Santa Fe.
Η συνεχής άνοδος που παρουσιάζει η κατηγορία των οχημάτων ελεύθερου χρόνου, η οποία σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να σημειώσει αύξηση της τάξεως του 6,6% μέσα στα τέσσερα επόμενα έτη, τη κάνει ιδιαίτερα ελκυστική για τον εκάστοτε κατασκευαστή. Η Hyundai, η οποία με το Santa Fe έχει μία επιτυχημένη πορεία "κατεβαίνει" κατηγορία, με το νέο πιο μικρό σε διαστάσεις SUV όχημά της, το Tucson, το οποίο είδαμε για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ πριν από λίγες μέρες είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στη Λετονία. H προέλευσή του Tucson (προφέρεται “Τουσόν”) γίνεται άμεσα ορατή, καθώς το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος κυρίως θυμίζει έντονα το Santa Fe σε μία πιο νεανική εκδοχή. Από το πλάι η σχεδίαση του Tucson με τα έντονα νεύρα ενισχύει τον δυναμισμό που αποπνέει το αυτοκίνητο, ενώ σύγχρονη είναι και η σχεδίαση του πίσω τμήματος του αμαξώματος. Συγγενή χαρακτηριστικά μεταξύ των δύο οχημάτων ελεύθερου χρόνου τις Κορεάτικης φίρμας υπάρχουν και στο εσωτερικό, το οποίο έχει σύγχρονη εικόνα, ενώ χαρακτηρίζεται και για τους άνετους χώρους. Η Hyundai με το Tucson στοχεύει να προσελκύσει το νεανικό κατά βάση κοινό που δίνει έμφαση στη πρακτικότητα και το "μυώδες" παρουσιαστικό, όπως και να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το ίματζ της. Τη σύγχρονη εικόνα του Tucson ακολουθούν και τα μηχανικά μέρη, οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις, το στιβαρό αυτοφερόμενο πλαίσιο και η ηλεκτρονική τετρακίνηση. Το νεότερο προϊόν της Hyundai θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στις 20 Ιουλίου, ενώ οι τιμές του είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές (από 27.000 ευρώ με τον κινητήρα βενζίνης των 2,0 λτ. και πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας), αν υπολογίσουμε ότι τα αντίπαλα μοντέλα τιμώνται άνω των 30.000 ευρώ, ακόμη και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού.
Κινητήρες
Ο κινητήρας βενζίνης των 2,0 λίτρων αποδίδει 142 ίππους και συνδυάζεται με πέντε ταχύτητες.
Το νέο compact όχημα ελεύθερου χρόνου της Κορεάτικης εταιρείας θα είναι διαθέσιμο με δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης 2,0 και 2,7 λίτρων ονομαστικής απόδοσης 142 και 175 ίππων αντίστοιχα. Παράλληλα το Tucson περιλαμβάνει και ένα κινητήρα 2,0 λίτρων πετρελαίου με σύστημα κοινής γραμμής τροφοδοσίας, ισχύος 112 ίππων. Στην παρουσίαση του αυτοκινήτου ήταν διαθέσιμες μόνο οι εκδόσεις 2,7 και 2,0 CRDI (diesel). To μεγαλύτερο 6κύλινδρο μοτέρ βενζίνης κινεί με άνεση το βαρύ αμάξωμα των 1,6 περίπου τόνων, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα αυτόματο 4τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο περιλαμβάνει και σειριακή λειτουργία. Θετικές εντυπώσεις μας άφησε και ο κινητήρας πετρελαίου, ο οποίος κινεί αξιοπρεπώς το όχημα χάρη στην αυξημένη ροπή από τους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής, ενώ παράλληλα ο θόρυβος που παράγει δεν μας ενόχλησε κατά την διάρκεια των διαδρομών. Αναμένουμε λοιπόν για την οδήγηση της έκδοσης 2,0 με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, η οποία θα παρουσιάζει περισσότερο εμπορικό ενδιαφέρον στην Ελλάδα.