Η ανεξάρτητη ανάρτηση αμβλύνει με αποτελεσματικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων.
Στις διαδρομές που πραγματοποιήσαμε με το Tucson τόσο στην άσφαλτο όσο και σε πατημένες κυρίως χωμάτινες διαδρομές της Λετονίας, οι εντυπώσεις που αποκομίσαμε ήταν πολύ καλές για τον χαρακτήρα του οχήματος. Στους ανοιχτούς δρόμους όπου κινηθήκαμε το νέο όχημα ελεύθερου χρόνου της Κορεάτικης εταιρείας παρέμενε σταθερό, εμπνέοντας ασφάλεια ακόμα και σε ταχύτητες τελικής. Στις -ελάχιστες- στροφές που συναντήσαμε η συμπεριφορά του ακόμα και κατόπιν έντονης πίεσης του γκαζιού παρέμενε ουδέτερη. Παράλληλα η ανεξάρτητη ανάρτησή του και στους τέσσερις τροχούς (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλούς εγκάρσιους και διαμήκης βραχίονες πίσω με αντιστρεπτική δοκό και στους δύο άξονες), απορροφούσε αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες. Το χαρακτηριστικό αυτό εκτιμήσαμε και κατά την κίνησή του στο χώμα με αυξημένες ταχύτητες, όπου σε διαδοχικές λακκούβες παρέμενε άνετο, ενώ παράλληλα διατηρούσε την κατεθυντικότητά του. Το σύστημα διεύθυνσης με την υδραυλική υποβοήθηση και τις 3,1 στροφές από άκρη σε άκρη, παρέχει ικανοποιητική πληροφόρηση, αν και δε λείπει μία σχετική αδράνεια στις αλλαγές κατεύθυνσης, κάτι που ωφελεί στην εκτός δρόμου κίνηση, γιατί δεν φτάνουν έντονοι κραδασμοί στα χέρια του οδηγού. Θετική εικόνα μας άφησαν και τα φρένα τόσο με την αίσθηση όσο και με την αποτελεσματικότητά τους σε έντονες επιβραδύνσεις.
H σταθερότητα που παρουσιάζει το αμάξωμα του Tucson είναι πολύ καλή σε κάθε περίπτωση.
Στο χώμα η ροπή ανά άξονα μπορεί να φτάσει το 50/50, ενώ μέσω διακόπτη "κλειδώνει" με ίδιο ποσοστό ανά άξονα.