Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/7/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/7/2004
Πρώτη επαφή
Honda FR-V
+1 θέση
Το FR-V αναμένεται στην χώρα μας τον Νοέμβριο.
H Honda παρουσίασε το νέο εκπρόσωπό της στη συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρομεσαίων πολυχρηστικών αυτοκινήτων, το FR-V. Σημείο αναφοράς αποτελούν τα έξι ανεξάρτητα καθίσματα.
Η σχεδίαση στο πίσω τμήμα του νέου μικρομεσαίου πολυχρηστικού αυτοκινήτου της Honda είναι σχετικά ογκώδης και παραπέμπει σε αυτοκίνητα κυρίως γερμανικής προέλευσης.
Τα μικρομεσαία πολυχρηστικά αυτοκίνητα κερδίζουν συνεχώς έδαφος σε πωλήσεις στη Δυτική Ευρώπη, καθώς οι ταξινομήσεις τους έχουν σημειώσει άνοδο κατά 32,86% το πρώτο πεντάμηνο του 2004 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Εύλογα λοιπόν οι εταιρείες θέλουν να διεκδικήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο από την κατηγορία αυτή και παρουσιάζουν τους δικούς τους εκπροσώπους. Πιο πρόσφατη είναι η Honda, η οποία πρόσθετα έχει εμφανίσει άνοδο πωλήσεων κατά 17,7% στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο έως το Μάιο του τρέχοντος έτους. Βλέποντας λοιπόν η Ιαπωνική φίρμα την ανοδική τάση που επικρατεί τόσο στα πολυχρηστικά οχήματα όσο και στην ίδια την εταιρεία, ενισχύει ακόμα περισσότερο τη θέση της με το νέο ενός όγκου μοντέλο της, το FR-V. Το FR-V δεν αντικαθιστά κάποιο άλλο πολυχρηστικό μοντέλο της Honda, όπως είναι το Stream, το οποίο είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις και κατατάσσεται στα μεσαία πολυχρηστικά αυτοκίνητα. Σχεδιαστικά το FR-V θυμίζει σε αρκετά σημεία του αμαξώματός του άλλα αυτοκίνητα. Το εμπρός τμήμα έχει έναν τόνο δυναμισμού με τα "σχιστά" φωτιστικά σώματα και τον σπορτίφ προφυλακτήρα, ενώ το πίσω μέρος του FR-V δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ιδιαίτερα καλαίσθητο, λόγω του ψηλού "κοψίματος" της πίσω πόρτας και των μεγάλων φαναριών. Το μήκος (4,285 μ.) του νέου ενός όγκου μοντέλου της Honda είναι ίδιο ακριβώς με του 5θυρου Civic, αλλά το πλάτος και το μεταξόνιο είναι αισθητά μεγαλύτερα προς όφελος των χώρων. Σκοπός των ιθυνόντων της φίρμας ήταν η δημιουργία ενός εξαθέσιου εσωτερικού με διαμόρφωση 3+3 θέσεων με άνετους χώρους. Κοινά στοιχεία έχει το FR-V με το όχημα ελεύθερου χρόνου CR-V, από το οποίο προέρχονται με ορισμένες αλλαγές η πλατφόρμα, οι αναρτήσεις και επιμέρους μηχανικά στοιχεία. Σύμφωνα με τη Honda το νέο προϊόν της επιτυγχάνει μία καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης και οδικής συμπεριφοράς, κάτι το οποίο δεν ήταν εφικτό να διαπιστώσουμε, καθώς η παρουσίαση του FR-V ήταν στατική με μοντέλα προπαραγωγής (με διάνυση μίας σύντομης διαδρομής για φωτογραφικούς σκοπούς) και έλαβε χώρα στο κέντρο ανάπτυξης της Honda στη Φρανκφούρτη. Αναμένουμε λοιπόν έως τον προσεχή Οκτώβριο όπου θα γίνει μία δεύτερη παρουσίαση με την οδήγηση του FR-V παραγωγής, ενώ ένα μήνα αργότερα θα ακολουθήσει το λανσάρισμά του στην Ελλάδα.




Κινητήρες
Στην γκάμα του FR-V περιλαμβάνονται οι κινητήρες βενζίνης των 1,7 και 2,0 λίτρων ονομαστικής απόδοσης 125 και 150 ίππων, ενώ μελλοντικά θα προστεθεί και ένα μηχανικό σύνολο πετρελαίου 2,2 λίτρων με κοινή γραμμή τροφοδοσίας ισχύος 140 ίππων. Στην Ελλάδα το πολυχρηστικό Honda θα λανσαριστεί μόνο με τον κινητήρα των 1,7 λίτρων, ο οποίος τοποθετείται στο 7θέσιο Stream και χαρακτηρίζεται για την ελαστικότητα και την ευστροφία του.

 
 Honda FR-V
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών