Η μεγάλη διαφορά του τετρακίνητου Panda από το δικίνητο αδερφάκι του παρουσιάζεται σε κάθε είδους διαδρομή. Οι αλλαγές στην ανάρτηση, που πλέον είναι ανεξάρτητη με συνδέσμους που βρίσκονται σε υποπλαίσιο στο πίσω μέρος, ωφελούν στις εκτός δρόμου διαδρομές ενώ στο εμπρόσθιο τμήμα η μοναδική διαφορά εστιάζεται στα μεγαλύτερα αμορτισέρ-ελατήρια διατηρώντας τα γόνατα ΜακΦέρσον του δικίνητου.Αποτέλεσμα αυτών είναι το Panda 4x4 να συμπεριφέρεται καλύτερα στο δρόμο προσφέροντας καλύτερη αίσθηση μέσω του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης στον οδηγό ενώ συγκεκριμένα για τον πίσω άξονα, κάποιες αναπηδήσεις που παρουσιάζει το δικίνητο, πλέον δεν υφίστανται. Οι εκτός δρόμου δυνατότητες του Fiat Panda λόγω τετρακίνησης είναι αυξημένες, κάτι που οφείλεται στο μικρό μεταξόνιο (2.305 χιλ.) το χαμηλό βάρος και τις γωνίες προσέγγισης ράμπας (26ο εμπρός, 44ο πίσω), όμως σε αρκετές περιπτώσεις η αδυναμία του κινητήρα τις περιορίζει.Θετικό είναι το στοιχείο ότι δεν έχουν αλλοιωθεί τα οδηγικά χαρακτηριστικά του Panda το οποίο πλέον προσφέρει περισσότερα όρια πρόσφυσης, όμως στον τομέα της άνεσης υστερεί έναντι του δικίνητου όντας πιο σκληρό από εκείνο.Τέλος, τα φρένα, που αποτελούνται από δίσκους και στους δύο άξονες, (το απλό Panda έχει ταμπούρα στον πίσω άξονα) εφοδιάζονται με ABS και προσφέρουν καλή αίσθηση ενώ σε κακοτράχαλες διαδρομές σημαντικό είναι το γεγονός ότι η επέμβαση του ABS γίνεται διακριτικά.
Το Panda 4x4 μπορεί να κινηθεί με ευκολία σε εκτός δρόμου διαδρομές, ωστόσο ο κινητήρας δεν είναι αντάξιος των δυνατοτήτων του πλαισίου.
Στο δρόμο το πιο σφιχτής αίσθησης τετρακίνητο Panda μετριάζει την άνεση των επιβατών, ωστόσο προσφέρει πιο αυξημένα όρια πρόσφυσης σε σχέση με το δικίνητο.