ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/9/2004
Πρώτη επαφή
Τετρακίνηση για Panda
Σύστημα τετρακίνησης
H τετρακίνηση του Fiat Panda έχει εξελιχθεί από την ίδια την Fiat και χρησιμοποιεί δύο διαφορικά και έναν αρμό μεταφοράς της ροπής ανά άξονα.
Το σύστημα τετρακίνησης του Fiat Panda 4x4 διαθέτει δύο διαφορικά και ένα σύστημα αρμού συνεκτικής μεταφοράς της ροπής ανά άξονα (Viscous Coupling). Η κατανομή της ροπής αρχικά είναι 98% για τον εμπρόσθιο άξονα διατηρώντας τα πολύ καλά χαρακτηριστικά και τις χαμηλές τριβές και άρα τη χαμηλή κατανάλωση, του προσθιοκίνητου Panda. Η τετρακίνηση εμπλέκεται αυτόματα όταν διαπιστωθεί από το σύστημα απώλειας της πρόσφυσης ότι χρειάζεται και μπορεί να φτάσει μέχρι και το ποσοστό 50% ανά άξονα. Τέλος παρά την απουσία κεντρικού διαφορικού η μεταφορά της ροπής στον πίσω άξονα γίνεται άμεσα ενώ δεν παρατηρούνται θόρυβοι.

 
 Fiat Panda 4x4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Oδική συμπεριφορά
Eσωτερικό - Χώροι
Σύστημα τετρακίνησης