Διαφορετικός είναι ο προσανατολισμός του Octavia 5 και του Avensis στο δρόμο. Στο μεν Skoda έχει δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός στο δρόμο καθώς το τιμόνι έχει σχετικά βαριά αίσθηση και παρέχει πολύ καλή κατευθυντικότητα ενώ το σύστημα των αναρτήσεων και του πλαισίου είναι στιβαρό και άκαμπτο εξασφαλίζοντας πολύ λιγότερες ταλαντώσεις σε στροφές. Σε ό,τι αφορά την άνεση το Octavia 5 δεν υπονομεύεται από τη ρύθμιση της ανάρτησης, κάτι που σηματοδοτεί τεχνική επιτυχία για το εν λόγω όχημα. Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι ουδέτερη για σημαντικά μεγαλύτερο διάστημα απ' ό,τι στο Octavia ενώ ο οδηγός απολαμβάνοντας ένα ισορροπημένο σύνολο δεν θα αργήσει να πιέσει το αυτοκίνητο σε δρόμο στροφές. Μια ελαφρά τάση υποστροφής που εμφανίζεται σε τέτοια περίπτωση δεν θα προβληματίσει καθώς ελέγχεται εύκολα.
Στο Toyota η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι αρκετά μαλακή και έχει ως αποτέλεσμα κάποιες κλίσεις στις στροφές. Η βασική ειδοποιός διαφορά ωστόσο ανάμεσα στα δύο οχήματα είναι η αίσθηση του τιμονιού η οποία για λογαριασμό του Avensis είναι πιο ελαφριά και ασαφής και δεν προτρέπει για σπορ αναζητήσεις (παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας με την πολύ ευχάριστη λειτουργία του θα κεντρίσει από νωρίς το ενδιαφέρον του οδηγού για άσκηση πίεσης). Σε τέτοια περίπτωση το Avensis εμφανίζει υποστροφή ενώ σε απότομες αλλαγές πορείας η μετατόπιση του φορτίου δεν είναι τόσο ομαλή προκαλώντας συχνά και υπερστροφή. Δεν μπορούμε βεβαίως να παραγνωρίσουμε το αρχοντικό στυλ και το σταθερό πάτημα του Avensis στην εθνική οδό μαζί με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Συμπερασματικά το Octavia 5 μπορεί να διεκδικήσει επάξια χαρακτηρισμούς στις "παρυφές" της έννοιας σπορτίφ ενώ το Avensis προβάλλει ένα άνετο και γρήγορο προφίλ.
Το Octavia 5 παραμένει ουδέτερο για μεγαλύτερο διάστημα και ενόσω υφίσταται πίεση.
Το Avensis απαιτεί καθαρές γραμμές και όχι βίαιες κινήσεις για να κινηθεί
ουδέτερα.