Το ότι η Σειρά 1 αποτελεί μείζονος σημασίας σχέδιο για την BMW αποδεικνύεται από την πρόθεση της εταιρείας να αυξήσει σημαντικά τις παραλλαγές του. Νωρίτερα λοιπόν από την παρουσίαση του V1 (περίπου στα τέλη του 2005) εκτιμάται ότι θα παρουσιαστεί στο κοινό η τρίθυρη εκδοχή της Σειράς 1 όπου η οδηγική αίσθηση που προσφέρει το τωρινό πεντάθυρο όχημα θα συνδυάζεται με ένα σαφώς πιο δυναμικό από πλευράς εμφάνισης αμάξωμα. Ένα χρόνο περίπου αργότερα (τέλη 2006) θα παρουσιαστεί η ανοικτή έκδοση της Σειράς 1 η οποία εύλογα θα βασίζεται στην τρίθυρη εκδοχή ενώ υπάρχουν πληροφορίες οι οποίες συνηγορούν στην ύπαρξη μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής χωρίς να υπάρχει ακόμη οριστική απόφαση.Τόσο σε ό,τι αφορά την τρίθυρη όσο και την ανοικτή έκδοση της Σειράς 1 (είτε αυτή θα έχει σκληρή ή μαλακή οροφή) μια πρώτη γεύση για την εμφάνισή τους δίνει το πρωτότυπο CS1 το οποίο παρουσιάστηκε αρκετά πριν από την έκδοση παραγωγής της Σειράς 1 αλλά αποδείχτηκε ήταν η βασική πηγή έμπνευσης. Οι βασικές αρχές της σύγχρονης σχεδιαστικής ταυτότητας της BMW (αυλακώσεις και έντονα νεύρα στο καπό) θα δίνουν φυσικά το παρών και σε αυτό το όχημα όπως και τα μηχανικά μέρη που έχουμε ήδη γνωρίσει στη Σειρά 1.
Το πρωτότυπο CS1 θα αποτελέσει τη βάση τόσο για την τρίθυρη, όσο και για τη κάμπριο Σειρά 1.
Η μελλοντική ανοικτή Σειρά 1 δεν έχει καθοριστεί ακόμη επίσημα εάν θα έχει μαλακή ή σκληρή οροφή.