Η δεύτερη παραλλαγή της φιλοσοφίας του Sports Tourer είναι το Vision B το οποίο όπως και το Vision R αντίστοιχα θα οδηγήσει σε μια σειρά μοντέλων με το όνομα B-Class. Οι εξωτερικές διαστάσεις είναι σημαντικά μικρότερες (το μήκος ανέρχεται σε 4.270 χιλ.) με αποτέλεσμα το όχημα να τοποθετείται σε ένα επίπεδο πάνω από την Α-Class όχι όμως και από την C-Class καθ' ότι είναι μικρότερη σε μήκος ακόμη και από την Sports Coupe. H σχεδίαση ακολουθεί την ίδια περίπου λογική με το Vision R, όμως ολόκληρο το εμπρός μέρος είναι πιο τονισμένο χάρη τόσο στα "αμυγδαλωτά" φωτιστικά σώματα όσο και στο γεγονός ότι τμήματα όπως το εμπρός καπό και η μάσκα είναι ανασηκωμένα και ξεχωρίζουν από το υπόλοιπο αμάξωμα. Αντίστοιχα στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα έχουν σχήμα κεκλιμένου τετράπλευρου ενώ ο χρωματισμός τους σε λευκό και κόκκινο χρώμα δημιουργεί κάποιους δεσμούς ειδικά με την Α-Class της οποίας άλλωστε μπορεί να θεωρηθεί ως "μεγάλος αδελφός" το εν λόγω σχέδιο. Στο εσωτερικό οι χώροι αναμένεται να είναι υπέρ του δέοντος καλοί για μια πενταμελή οικογένεια ενώ η Mercedes αναφέρει ότι σχεδόν το 70% του συνολικού μήκους είναι εκμεταλλεύσιμο από τους επιβάτες. Αυτό εν μέρει οφείλεται και στο δάπεδο τύπου "σάντουιτς" το οποίο για πρώτη φορά εφαρμόζεται πέραν της A-Class. Με βάση το στοιχείο αυτό μπορούμε να συμπεράνουμε ότι σε αντίθεση με τη μελλοντική R-Class η B-Class θα είναι προσθιοκίνητη. Από πλευράς μηχανικών μερών το εκθεσιακό πρωτότυπο διέθετε μοτέρ diesel με τέσσερις κυλίνδρους και ισχύ 140 ίππων το οποίο συνδυάζεται με το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο Autotronic.
Ιδιαίτερα επιθετική είναι η σχεδίαση στο εμπρός μέρος του Vision B παρά το γεγονός ότι το Compact Sports Tourer της Mercedes διαθέτει πεντάθυρο αμάξωμα.
Στο πίσω μέρος της Mercedes Vision B (μελλοντικά Β-Class) η εικόνα είναι πιο λιτή αλλά αρκετά εντυπωσιακή.