Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/10/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/10/2004
Πρώτη επαφή
Νέο Citroen C5
Ήρεμη (και όμορφη) δύναμη
Η C5 αναμένεται στη χώρα μας στα τέλη του Οκτώβρη
Η Citroen προχώρησε στην ανανέωση του C5. To μεσαίο-μεγάλο όχημα της εταιρείας απέκτησε ύφος ανάλογο με αυτό του επερχόμενου C4 και σίγουρα δείχνει πιο κομψό και ελκυστικό χωρίς να χαρακτηρίζεται από σχεδιαστικές ακρότητες.
Στο πίσω μέρος η εικόνα είναι εντελώς νέα χάρη στα πλήρως ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα αλλά και το αισθητά διαφοροποιημένο, πιο καμπύλο και τονισμένο σχήμα του τρίτου όγκου.
Eχοντας συμπληρώσει τον τρίτο χρόνο της παρουσίας του στην αγορά το C5 ανανεώθηκε αισθητικά και μάλιστα σε αρκετά μεγάλο βαθμό (σε αυτό το χρονικό σημείο συνηθίζουν άλλωστε οι περισσότεροι κατασκευαστές να προχωρούν σε facelift των μοντέλων τους). Η κίνηση αυτή θεωρείται φυσιολογική καθώς το Γαλλικό μεσαίο χρειαζόταν μια αναβάθμιση για να αποτινάξει το σχετικά συντηρητικό προφίλ που το χαρακτήριζε και φυσικά για να τονωθεί η εμπορική του πορεία η οποία έφθινε σταδιακά και ειδικά κατά το τρέχον έτος. Υιοθετώντας λοιπόν πολλά στοιχεία που θα γνωρίσουμε σύντομα από κοντά και στο C4, τον μικρομεσαίο εκπρόσωπο της Citroen, οι σχεδιαστές της εταιρείας δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο με ξεχωριστό χαρακτήρα, γνήσια ευρωπαϊκή ταυτότητα και πολύ περισσότερο στυλ από αυτό που θα αντικαταστήσει από τα τέλη του Οκτώβρη όταν και θα ξεκινήσει να πωλείται στη χώρα μας. Τα φωτιστικά σώματα ειδικά στο εμπρός αλλά και στο πίσω άκρο του αμαξώματος έχουν σχήμα "μπούμερανγκ" και είναι οι βασικοί εκφραστές του νέου σχεδιαστικού προφίλ του C5. Στο εμπρός μέρος το όχημα είναι ριζικά διαφοροποιημένο όχι μόνο λόγω των νέων φωτιστικών σωμάτων αλλά και λόγω της απουσίας μιας παραδοσιακής μάσκας. Το τονισμένο σήμα της Citroen με τα δύο "βέλη" και τα δύο οριζόντια επιχρωμιωμένα τμήματα που προεκτείνονται μέχρι τα φωτιστικά σώματα είναι μοτίβα που έχουν φιλοξενηθεί τα τελευταία χρόνια σε πολλά πρωτότυπα οχήματα της Citroen και όπως αναμενόταν αφομοιώθηκαν σε οχήματα μαζικής παραγωγής. Το μήκος του οχήματος έχει αυξηθεί κατά 12 εκατοστά (προστέθηκαν 60 χιλ. εμπρός και πίσω), γεγονός που πάντως δεν επηρεάζει την αισθητική ισορροπία του C5 ενώ δεν είναι και άμεσα αντιληπτό από τον εξωτερικό παρατηρητή. Υπενθυμίζεται ότι το C5 είχε εξ αρχής το διπλό ρόλο, της εκπροσώπησης της εταιρείας στη μεσαία αλλά και στη μεγάλη κατηγορία, κάτι που η ανανεωμένη εκδοχή έχει περισσότερες προϋποθέσεις για να το πετύχει. Διαφοροποιημένη είναι η εικόνα και στον εσωτερικό χώρο ενώ ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του τωρινού C5 το οποίο ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο είναι η εφαρμογή υψηλής τεχνολογίας για την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών. Στο δρόμο το ανανεωμένο C5 αποδείχτηκε ιδιαίτερα ευχάριστο ειδικά όταν ο στόχος είναι η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Το όχημα της Citroen έδειξε ότι προσφέρει πολύ υψηλού επιπέδου άνεση, ήσυχη ατμόσφαιρα στο θάλαμο των επιβατών αλλά και καλή αίσθηση για τον οδηγό. Στο πλαίσιο της παρουσίασης έγιναν και οι πρώτες επίσημες αναφορές στα μελλοντικά C1 και C6 (με την έννοια ότι όντως θα υπάρξουν) χωρίς όμως να αποκαλυφθεί κάποιο χρονοδιάγραμμα παρουσίασής τους.



 
 Νέο Citroen C5
Εσωτερικό
Κινητήρες
Παθητική ασφάλεια
Citroen C3 "Stop & Start"
Τεχνολογία σε μεγάλες δόσεις