Αισθητές είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει στο εσωτερικό του C5 από πλευράς σχεδίασης. Το ταμπλό βέβαια διατηρεί το όμορφο μοτίβο των τεμνόμενων (χιαστί) καμπύλων γραμμών, όμως η κεντρική κονσόλα είναι εντελώς νέα αν και γνώριμη καθώς προέρχεται από το Peugeot 407. O διαχωρισμός των χειριστηρίων για το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό σε δύο ευδιάκριτα τμήματα είναι ένα βασικό στοιχείο ενώ νέο γνώρισμα είναι ένα οριζόντιο διακοσμητικό το οποίο χωρίζει το ταμπλό σε δύο τμήματα και επεκτείνεται και στο εσωτερικό των θυρών. Η ποιότητα κατασκευής συνεχίζει να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα ενώ ευνοείται από τα αρκετά αναβαθμισμένα υλικά που "ντύνουν" τις διάφορες επιφάνειες. Σε ό,τι αφορά τον πίνακα οργάνων η εικόνα είναι επίσης διαφορετική λόγω του νέου χρωματισμού των ενδείξεων αλλά και χάρη σε μικρές επεμβάσεις στο περίγραμμα του ταχύμετρου, του στροφόμετρου κ.λπ. Από πλευράς χώρων δεν αναμένονται μεταβολές σε ό,τι αφορά τη δυνατότητα μεταφοράς επιβατών και συνεπώς το επίπεδο του C5 παραμένει πολύ καλό. Ωστόσο, ο χώρος αποσκευών έχει προφανώς μεγαλώσει καθώς η εταιρεία ανακοινώνει πλέον ωφέλιμο όγκο 471 λίτρων (από 456).
Το εσωτερικό του C5 είναι ποιοτικό και ελκυστικό από πλευράς εμφάνισης.
Ο περιεχόμενος όγκος του χώρου αποσκευών του C5 αυξήθηκε κατά 15 λίτρα και ανέρχεται σε 471 λίτρα.