Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/10/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/10/2004
Πρώτη επαφή
Αlfa Romeo 147 facelift
La bambola!
Βελτιωμένο είναι το επίπεδο άνεσης που προσφέρει η ανανεωμένη Alfa 147.
Προκλητικά όμορφη και με αναβαθμισμένο προφίλ - τόσο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, όσο και σε επίπεδο ποιότητας- η ανανεωμένη Alfa Romeo 147 ανεβάζει επικίνδυνα την ένταση στη μικρομεσαία κατηγορία.
Στην πλέον δύσκολη και απαιτητική κατηγορία της ελληνικής -και όχι μόνο- αγοράς (segment C) η Alfa Romeo εκπροσωπείται ως γνωστόν από την 147. Οι Ιταλοί, βλέποντας τον ανταγωνισμό να σημειώνει άλματα προόδου παρουσιάζοντας νέες και άκρως ελκυστικές προτάσεις, αποφάσισαν να ανανεώσουν το μοντέλο τους με απώτερο σκοπό να τονωθεί η εμπορική του πορεία η οποία έφθινε σταδιακά και ειδικά κατά το τρέχον έτος όπου οι αντίπαλες αυτοκινητοβιομηχανίες έριξαν στη μάχη τους καλύτερούς τους παίχτες. Υιοθετώντας λοιπόν πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία που συναντήσαμε στην πρωτότυπη Brera και τα οποία "πέρασαν" σε πολλά μοντέλα παραγωγής του ομίλου (βλ. Alfa 156, GT κ.λπ.) η ανανεωμένη 147 απέκτησε μια σαφώς πιο επιθετική αισθητική και ένα ύφος πολύ πιο άγριο από το υπάρχον μοντέλο. Ολόκληρο το εμπρόσθιο μέρος είναι καινούργιο, έχει μια πιο έντονη κλίση, ενώ πιο έντονα είναι και τα νεύρα στο καπό του κινητήρα. Η μάσκα είναι πλέον πιο χαμηλά τοποθετημένη, ενώ οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί δημιουργούν μια εικόνα σαφώς πιο δυναμική. Το επίκεντρο όμως του ενδιαφέροντος εστιάζεται αναμφισβήτητα στη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, τα οποία αποτελούνται από τρία στρογγυλά επιχρωμιωμένα κάτοπτρα -σε μαύρο φόντο- και είναι τοποθετημένα κάτω από ένα διάφανο κρύσταλλο, μαγνητίζοντας το βλέμμα του παρατηρητή. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι μεγαλύτερα σε διαστάσεις και εκτείνονται προς το κέντρο της πόρτας του πορτ μπαγκάζ -το οποίο έχει τετράγωνο τελείωμα- ενώ νέας σχεδίασης είναι και οι προφυλακτήρες με έντονα τονισμένα άκρα τα οποία προεξέχουν του αμαξώματος και παραπέμπουν στην κορυφαία έκδοση του μοντέλου, την GTA. Περνώντας τώρα στον εσωτερικό διάκοσμο της ανανεωμένης 147, οι Ιταλοί σχεδιαστές φρόντισαν να αναβαθμίσουν την ποιότητα κατασκευής δίχως όμως να περιορίσουν -αισθητικά- τον σπορτίφ χαρακτήρα που ενέπνεε το μοντέλο. Επειδή όμως η "ομορφιά δεν είναι αρκετή", όπως δηλώνει και το γνωστό διαφημιστικό σλόγκαν της Alfa Romeo, οι τεχνικοί της Ιταλικής φίρμας φρόντισαν να βελτιώσουν σημαντικά και τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει η ανανεωμένη Alfa 147 στους επιβάτες της. Έτσι λοιπόν, χωρίς να αλλάξει ουσιαστικά η δομή των αναρτήσεων, επιλέχθηκαν νέες ρυθμίσεις που προσφέρουν υψηλότερα επίπεδα άνεσης -σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά- αλλά κακά τα ψέματα υπολείπονται του ανταγωνισμού και για να αποκτήσει κάποιος τη Comfort ανάρτηση (θα διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου) θα πρέπει να εκταμιεύσει και το ανάλογο ποσό. Κατά τ' άλλα η οδική συμπεριφορά του οχήματος παραμένει σπορτίφ, προδιαθέτοντας τον οδηγό να κινηθεί σε γοργούς ρυθμούς με απόλυτη ασφάλεια. Κάτω από το καπό της ανανεωμένης 147 συναντάμε τα ίδια μηχανικά σύνολα με αυτά της υπάρχουσας γενιάς (1,6 λτ. με 105 ίππους, 1,6 λτ. με 120 ίππους και 2,0 λτ. με 150 ίππους) με μοναδική προσθήκη -που προς το παρόν δεν αφορά την ελληνική αγορά- ενός κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 1,9 λίτρων JTD απόδοσης 150 ίππων. Η ανανεωμένη Alfa Romeo 147 αναμένεται στη χώρα μας στις αρχές του νέου έτους σε παραπλήσιες με τις υπάρχουσας τιμές και με αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού παθητικής ασφάλειας. Τέλος στα άμεσα σχέδια της Ιταλικής εταιρείας είναι η παραγωγή και μιας τετρακίνητης έκδοσης και φυσικά της κορυφαίας -από πλευράς απόδοσης- GTA με το μηχανικό σύνολο των 3,2 λίτρων.





 
 Αlfa Romeo 147 facelift
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά