Βασιζόμενο σε ένα στιβαρό και άκαμπτο πλαίσιο αλλά περισσότερο επειδή εκμεταλλεύεται το αρκετά μεγάλο πλάτος του και το σχετικό χαμηλό κέντρο βάρους, το FR-V επιδεικνύει ένα σίγουρο "πάτημα" στο δρόμο, χωρίς να ενοχλεί ο όγκος του. Οι αναρτήσεις έχουν γενικά μαλακή ρύθμιση επιτρέποντας την εμφάνιση συχνά έντονων κλίσεων, όμως ο βασικός στόχος της παροχής άνετων μετακινήσεων επιτυγχάνεται. Δεν λείπουν όμως ορισμένες νευρικές αντιδράσεις του πίσω άξονα σε εγκάρσιες ανωμαλίες ή η κάπως θορυβώδης απόσβεση ορισμένων κραδασμών. Στην εθνική οδό, το αυτοκίνητο είναι σταθερό και δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους. Το τιμόνι έχει μια ελαφριά ασάφεια στη θέση της ευθείας χωρίς πάντως αυτό να ενοχλεί τον οδηγό. Σε δρόμο με στροφές κινείται προβλέψιμα με βασική αντίδραση την υποστροφή όταν και ο δρόμος δεν έχει καλής ποιότητας άσφαλτο. Στοιχείο που δεν ικανοποίησε ιδιαίτερα ήταν η σχετικά περιορισμένη ελκτική και πλευρική πρόσφυση ενώ η πιθανότητα υπερστροφής είναι υπαρκτή (με επιβράδυνση μέσα στην στροφή) αλλά ελέγχεται. Το δε σύστημα διεύθυνσης περισσότερο επειδή έχει πολλές στροφές απ' άκρη σ' άκρη και όχι λόγω ακρίβειας (η ακρίβεια των πληροφοριών που λαμβάνει ο οδηγός είναι υψηλή) δείχνει τον οικογενειακό χαρακτήρα του οχήματος. Ας μην παραβλέπουμε ότι λόγω πλάτους το FR-V δεν θα μπορούσε να έχει μια κοντή κρεμαγιέρα, διότι θα ήταν άβολο σε αστικό περιβάλλον και σε ελιγμό στάθμευσης. Καλές εντυπώσεις άφησαν τα φρένα.